З майонезом все стає смачніше... окрім цифр на вагах. Тому бренд Простоквашино створив Мууу-йонез — соус на основі йогурту, що смакує як майонез. При цьому новинка містить лише 7% жиру, коли звичайний майонез аж 70%! Етикетку для Мууу-йонезу розробила незалежна креативна агенція R Agency.
“В Україні традиційно високий рівень споживання майонезу, особливо в період новорічних свят. Але його продажі кожного року стрімко знижуються через тренд на здорове харчування. Ми вирішили створити такий продукт, щоб можна було хоч щодня насолоджуватись олів’єшкою без докорів сумління”, - Микита Хайрудінов — молодший бренд-менеджер Danone Ukraine.
“Для України це новий продукт, тому перед дизайном Мууу-йонезу стояв великий виклик. Треба було донести, що це саме соус, а не сметана чи йогурт, та водночас підкреслити головні переваги: натуральність і легкість. Судячи з першої інформації про продажі, я вважаю, що ми впорались з завданням на 100%”. Світлана Корнієнко — бренд маркетинг-менеджер Danone Ukraine.
“Насамперед ми хотіли зробити акцент на йогуртній основі Мууу-йонезу. І тут образ корови напросився сам собою. Проте щоб виділитись серед молочних продуктів, ми обрали незвичні для категорії яскраві кольори.
Назва соусу доволі жартівлива, тому ми розвили цю тему ще й візуально: на фользі намалювали корівку з висунутим язичком та обрали грайливий шрифт для нейму.
Фоном етикетки ми зробили хмарки, які нагадують “коров’ячий принт”. Цим передали легкість продукту і ще раз ненав’язливо підкреслили його натуральність”, - Аліса Меженська — молодший арт-директор R Agency.
А ще команда R Agency так прикипіла до мууу-йонезної корівки, що навіть зробила з нею маску в Інстаграм.
Credits:
R Agency:
Junior Art Director - Alisa Mezhenska
Creative Group Head - Dima Liutyi
Designer/Copywriter – Viktor Synkov
Designer - Arman Enokyan
Senior Account Manager - Maria Ursta
Danone Ukraine:
Brand Marketing Manager - Svitlana Korniienko
Junior Brand Manager - Mykyta Khairudinov
За матеріалами прес-релізу