ТМ ФЕРМА запустила мобільний додаток про виробництво молочних продуктів із доповненою реальністю

Завдяки додатку «Неймовірна Ферма» час у родинному колі пройде цікаво і з користю

Комментарии 1138

ТМ ФЕРМА – бренд-лідер ринку, один із флагманів компанії ТЕРРА ФУД та вибір кожного п’ятого українця.  Створювати інновації та запроваджувати тренди в молочному сегменті є звичною для нього історією. Ось і зараз саме ТМ ФЕРМА, першою серед виробників молочної продукції в Україні, запустила мобільний додаток «Неймовірна Ферма» із доповненою реальністю, від якого буде у захваті вся родина! У сучасному додатку цікаві факти про виробництво молочних продуктів (молоко, кефір, йогурти, фета та ін.), тематичні ігри та конкурси.

«Ми створили справді неймовірний додаток, адже звикли, щоб українські родини отримували тільки корисне. Цього разу не тільки завдяки нашій високоякісній продукції, але й завдяки розвагам, які розширюють кругозір та загальну ерудицію. До того ж, спільні інтереси і час, проведений разом,  сприятимуть створенню справжньої дружньої атмосфери в родині, а це – одна з цінностей ТМ ФЕРМА», - зазначила Інна Іванова, комерційний директор ТЕРРА ФУД.

Новий додаток – це можливість ознайомитися із «внутрішньою кухнею» виробництва молочних продуктів, дізнатися, який шлях воно проходить від корови на пасовиську до склянки із якісним, перевіреним, виготовленим з любов’ю напоєм на столі.

«Багато хто з нас звик, що молочні продукти – це лише продукт щоденного споживання. Наша ж мета – цікаво в ігровій формі розповісти дорослим і дітям, що виробництво молочних продуктів – захопливий та високотехнологічний процес».

Корисно-розважальний додаток «Неймовірна ферма» можна завантажити за посиланням https://bit.ly/350mWbi або скануючи QR-код, розміщений на всій продукції ТМ ФЕРМА.

Перші 500 користувачів додатку мають можливість, граючи і розважаючись, отримати супер-футболку з ефектом доповненої реальності!

Справді, неймовірно!

Реалізація творчого задуму стала можливою завдяки командній роботі спеціалістів ТМ ФЕРМА та агентства Argentics.

ТЕРРА ФУД

Інна Іванова – комерційний директор ТЕРРА ФУД

Інна Чебакова – керівник відділу трейд-маркетингу ТЕРРА ФУД

Анастасія Шаталова – національний трейд-маркетинг менеджер ТЕРРА ФУД

Ярослав Коваль – Директор з маркетингу та розвитку

Заряна Березова – Старший бренд-менеджер ТМ ФЕРМА

Олександр Стисло – начальник відділу комп’ютерного та програмного забезпечення ТЕРРА ФУД

Юрій Сторчун – Директор департаменту комп'ютерних систем та інформаційних технологій ТЕРРА ФУД

ARGENTICS

Олександр Ходорковський – executive

Дмитро Сидоров – creative producer

Тетяна Хілько – project manager

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Effie
Погода