ТМ «Львівське» та історичний екшн «Захар Беркут»: колаборація, що отримала золото Effie Awards Ukraine

Ринок спонсорства та продакт-плейсменту у кіно продовжує формуватись, і, після яскравого кейса «Скаженого весілля» у 2018 році, FILM.UA Group набирає обертів у роботі з брендами.

Комментарии 9481

Спонсорство у світі – величезна індустрія, яка оперує десятками мільярдів доларів та зростає щороку. Світові ТОП-гравці активно використовують цей ефективний інструмент для просування та зміцнення своїх брендів.

З розвитком кіновиробництва в Україні все більше компаній закладають у свої маркетингові бюджети гроші на спонсорство, обираючи саме український контент.

У 2019 році FILM.UA Group зняла історичне кіно світового рівня із залученням голлівудських та українських зірок. Колаборацію  ТМ «Львівське» та українського екшена «Захар Беркут» помітили та оцінили не тільки пересічні громадяни, а й професіонали індустрії: вперше кампанія бренду в партнерстві з українським фільмом отримала найвищу нагороду Effie Awards Ukraine в категорії «Спонсорство».

«З самого початку ми вірили, що ця історія приречена на успіх, адже співпало все

  • цінності бренду та контенту: свобода, справжність, єдність;

  • територія: традиції, історія, національна ідея;

  • цільова аудиторія: люди, які творять своє українське майбутнє, — згадує Юлія Пилипенко,  директор агенції інтегрованих рішень Brandly/FILM.UA Group. — Це також історія натхнення, титанічної праці й неймовірної самовіддачі всіх учасників, що в підсумку принесло “золотий” результат».

Світ «Захара Беркута» став основою кампанії 360° для ТМ «Львівське», яка була розроблена спільно агенціями Brandly/FILM.UA Group та McCann Kyiv, поєднала стилістику обох брендів, дозволила створити власний контент та максимально охопити цільову аудиторію.

ТМ «Львівське» було інтегровано в промо-кампанію «Захара Беркута»: трейлери та вірусні ролики, саундтрек до фільму, зовнішню рекламу, постери та кінотеатральні конструкції, які побачили майже 17 мільйонів людей по всій Україні. 

Бренд також використовував айдентику та кадри з фільму у власних рекламних матеріалах: рекламні й спонсорські ролики на телебаченні, а також тизери у digital. Останні набрали понад 5,5 млн переглядів 98% аудиторії додивилися їх до кінця.

Бренд створив ліцензійну лімітовану лінійку пива, яка миттєво зникла з полиць. А заплановані 10 млн пляшок перетворилися на 40 млн, аби задовольнити величезний попит споживачів.

Серед фанів розігрувались цінні призи, дизайн яких поєднував айдентику бренду та фільму. 

Кампанію бренду підтримали українські зірки, що дозволило створити додатковий брендований контент та заробити медіа. Шоумен та продюсер Юрій Горбунов, співачка Джамала та вокаліст гурту ТНМК Фагот читали уривки з однойменного роману Івана Франка на фоні постера фільму з лого бренду.

Крім того, бренд став частиною грандіозних прем'єрних показів у різних містах України, які підтримувались вірусними роликами, та яскравих подій: Одеський міжнародний кінофестиваль та виставка у музеї «Львіварня», завдяки якій понад 13 000 відвідувачів дізналися, як створювалися костюми для фільму від ескізу до образу героя того часу.

То що ж у результаті отримав бренд?

Завдяки партнерству бренду «Львівське» вдалося зміцнити свої позиції відносно найближчого конкурента.

*Volume Share, AC Nielsen Ukraine Ra Urban + Rural w/o O.T. 2019. (YTD September 2019)
*Volume Share, AC Nielsen Ukraine Ra Urban + Rural w/o O.T. 2019. (YTD September 2019)

Торговельна марка значно покращила свої іміджеві показники.

**Carlsberg’s Brand Health Tracker POWERED BY IPSOS & CARLSBERG GROUP INSIGHTS & ANALYTICS 2019
**Carlsberg’s Brand Health Tracker POWERED BY IPSOS & CARLSBERG GROUP INSIGHTS & ANALYTICS 2019

«Вихід на кіноплатформу – новий виклик для »Львівського» і важливий етап розвитку бренду. Ми будували нашу співпраці навколо справжніх українських цінностей та ідей, що об’єднують усіх нас. Намагались не тільки розповідати про наше партнерство, але й спонукати людей відвідати кінотеатри.  Ми пишаємось, що “Захара Беркута” переглянуло майже 500 тисяч українців, пишаємось стрімким розвитком українського кінематографа і раді сприяти та залучатися до цього. Вдячні усім учасникам цього дійсно великого проєкту, які об’єдналися заради важливих та значущих речей!», - директор по маркетингу ТМ «Львівське» Антон Панасенко.

Цифри говорять голосно: синергія з українським кіно є ефективною, та приносить бренду конкретні бізнес-результати.

За матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Погода