Соуси, призначені саме для приготування страви, – цілком нова категорія продуктів на ринку соусів і незвична для споживачів. Щоб навчити споживача використовувати продукт у належний спосіб, продемонструвавши його ключові переваги, найефективнішим рішенням обрали проведення digital-кампанії.
– зазначила Ольга Ромащенко,маркетинг-директор TM Pripravka
Для ознайомлення з новим продуктом та максимального охоплення цільової аудиторії використали комплексний медійний підхід – аудиторні закупки через programmatic-платформи з можливістю вузького таргету на обрану ЦА, розміщення на тематичних кулінарних сайтах та контекстно-медійні інструменти для генерації високого рівня взаємодій з контентом. Для посилення медійного впливу та формування довіри до бренду також було реалізовано ряд інтеграцій з Instagram-блогерами та кулінарними YouTube-каналами.
Запрошені Instagram-інфлуенсери та ведучі кулінарних YouTube-каналів провели ряд майстер-класів для своїх підписників з приготування страв із «Готуємо у соусі». Разом вони змогли особисто переконатися в простоті і швидкості приготування страв з новими продуктами. А також спробувати новий смак завдяки додаванню соусу під час смаження м'яса чи овочів, а не звичним способом, додаючи в готові страви холодний соус, кетчуп або майонез.
Наприклад, vanzai в рамках проєкту «Повторюємо вуличну їжу з усього світу» продемонстрував, як готувати реберця з використанням перцево-карамельного соусу.
А yana_osypova приготувала овочі в кисло-солодкому смаку «Готуємо в соусі» .
Завдяки використанню широкого спектра креативів і форматів – відеорецептів, статичних та динамічних банерів, страв від відомих YouTube-кулінарів та Лайфхак від інстаблогерів вдалося досягти охоплення унікальної аудиторії у понад 10 млн осіб, в тому числі охоплення цільової аудиторії склало 3,6 млн. Якщо співставляти з присутньою в Інтернеті цільовою аудиторією – це становить 92%.
Це один із найінтенсивніших і найяскравіших проєктів цього року. Нашій агенції пощастило працювати з клієнтом, який,незважаючи на карантин і складний для бізнес-середовища період, вирішив вивести на ринок цілком новий продукт для споживачів. При цьому обрана комунікаційна стратегія забезпечила ефективне досягнення бізнес-цілей компанії.