Платформа Zero10, що спеціалізується на цифрових рішеннях для примірювання одягу, розмістила дзеркала з функцією доповненої реальності у трьох магазинах бренду Tommy Hilfiger, повідомляє Fashionnetwork.com.
За допомогою нового інструменту покупці в Лондоні, Берліні та Мілані до 16 квітня 2023 року зможуть оцінити, як на них сидітимуть вироби з останньої колекції капсульної Tommy Hilfiger x Shawn Mendes. Вся капсула складається з 28 предметів одягу, але в цифровий формат переведено лише 10 з них, але для трьох віртуальних образів були розроблені спеціальні анімаційні ефекти, що дають змогу побачити відображення з різних боків та в русі.
Проект спрямований на демонстрацію переваг AR-технологій для роздрібного ритейлу та надання персоналізованого клієнтського досвіду. За даними Zero10, дзеркала з доповненою реальністю збільшують трафік до 60% і сприяють зростанню кількості примірок, які можуть трансформуватися на покупку.
За словами CEO компанії Георгія Яшина, робота над проектом зайняла два роки, а зараз компанія зосереджена на створенні AR-вітрин та інтерактивних точок продажу.