Топ-10 рекламодавців подвоїли контакти з ТВ-аудиторією

ТОП-10 рекламодавців періоду карантину наростили інтенсивність ТВ-комунікацій зі своїми споживачами на 11-17 тижні 2020 року.

Комментарии 1612
Фото: iStock
Фото: iStock

В середньому обсяг придбаних ними телерейтингів (EqGRP)* за період кризи зріс на 93% порівняно з аналогічним періодом 2019 року. Про це повідомив генеральний директор Ocean Media Андрій Партика.

«Лідери не розгубилися в кризу. Вони вже мають щеплення від цієї проблеми, і знають, що не можна втрачати контакт з аудиторією. Топ-10 рекламодавців використали цінові можливості, які ми запропонували,  і суттєво збільшили свою активність, практично в два рази. Оскільки це компанії, які давно на ринку, я думаю, вони можуть бути прикладом. Той хто вагається, має зрозуміти, що довгостроково ця стратегія працює. Всі, хто може думати не тільки про найближчі 2-3 місяці, а дивиться на наступні рік чи два, мають орієнтуватись на стратегію лідерів», - відзначив Андрій Партика.

*дані по аудиторії 18-54, міста 50 000 +
*дані по аудиторії 18-54, міста 50 000 +
За матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Погода
Effie