Топ-100 найдорожчих брендів світу Best Global Brands 2022

Apple, Microsoft та Amazon знову очолили рейтинг

Коментарі 1980
Консалтингова компанія Interbrand опублікувала щорічний топ-100 найдорожчих брендів світу Best Global Brands. Загальна вартість 100 брендів рейтингу досягла рекордних $3 трлн, що на 16% більше, ніж у 2021 році ($2,7 трлн). 

Марка Apple вдесяте поспіль зберегла перше місце у списку, її вартість збільшилася на 18% порівняно з аналогічним періодом минулого року і склала приблизно $482 млн.

Бренди на другому та третьому рядках цього року обмінялися місцями. Так, Microsoft з оцінкою $278 млн (зростання на 32% рік до року) посів друге місце, змістивши Amazon на третій рядок щодо результатів минулого року. Зростання Amazon склало 10% рік до року — вартість бренду оцінили у $274,8 млрд.
Вперше до десятки рейтингу потрапив спортивний бренд Nike, потіснивши McDonald's, який посів 11 місце.

"Цього року спостерігаються найшвидші темпи зростання вартості брендів за всю історію, що демонструє зростаючий внесок марок компанії в забезпечення її економічного успіху", - підкреслили в Interbrand. Сумарно вартість десяти найкращих брендів перевищує загальну вартість 90 інших марок у списку, наголосили в компанії.

Методологія оцінки Interbrand заснована на різних елементах аналізу, включаючи роль бренду у прийнятті рішень про купівлю, його конкурентну силу та здатність створювати лояльність та приносити стійкий прибуток у майбутньому. Дослідження охоплює період з 1 червня 2021 року до 30 травня 2022 року, тоді як аналіз проводився у період з червня по вересень 2022 року.

Обговорити з іншими читачами:
Погода