Топ Дизайн Трендів 2023

Поки всі підбивають підсумки року, ми вирішили дивитись вперед і дізнатись, що ж нам подарує 2023 рік. А почнемо ми звичайно з нашого улюбленого — дизайну.

Коментарі 2131

Зустрічайте — Топ Дизайн Трендів 2023 року.

Контейнер-дизайн

Дизайн у вигляді контейнерів — тренд, який набирає великої популярності серед дизайнерів. Його сенс полягає в побудові різних чітких блоків з інформацією, та їх візуальному виділенню. Це допомагає розмежувати контент за значенням, та додає інформаційний і візуальний контраст. Тренд чудово працює там, де необхідно структурувати інформацію порціями.

Мальований стиль

Мальований стиль — дуже крутий тренд. Його головна особливість полягає в тому, що він створює дружню атмосферу і привертає до себе увагу, як мультфільм. А сам вигляд малюнків і стилі у якому вони виконані, додають певного характеру та певних емоцій всій композиції. Цей варіант ідеально підходить для компаній, які спілкуються з дітьми, підлітками і творчими людьми. Мальований стиль створює «людський фактор», підвищує настрій користувачів, викликає емоції.

Великий текст

Великий текст або великі заголовки — ще один тренд, який буде актуальним не тільки в наступному році, а й після нього. Основна мета його використання — привернути увагу користувача і зберегти в пам’яті веб-сайт або конкретну інформацію. Ви, мабуть, погодитеся, що наше сприйняття краще реагує на великі символи, ніж на занадто дрібні.

Закреслення, обведення та підкреслення

Закреслення, штрих і підкреслення також стають все більш популярними як елементи дизайну, які будуть у тренді 2023 року. Їх головне завдання — виділити щось важливе або навпаки, викреслити неважливе, і при цьому створити ефект порівняння важливого і непотрібного. Також ці елементи круто використовувати для підкреслення важливих кнопок.

Чіткі межі

Чіткі виділені межі між елементами сайту також поступово стають все більш популярними серед дизайнерів. Вони ідеально впишуться в проєкти з невеликим візуальним навантаженням, і створять цікаву композицію. Тонкі лінії ненав’язливо розділяють інформацію та спрощують її сприйняття.

Текстури скла

Використання скляних текстур робить ваш сайт більш елегантним, атмосферним і просторовим. Ці текстури доповнюють зміст візуального оповідання та поділяють елементи сайту на основні та другорядні. Ховаючи якийсь елемент за склом, ми в ігровій формі взаємодіємо з користувачем, як би натякаючи, що там щось приховано.

Ретро дизайн

Retro передає нам атмосферу Y2K інтернету, часів коли він тільки почав розвиватися. Цей дизайн представлений яскравими кольорами, ретро-шрифтом, колажами, імітацією фактур паперу та потертостями.

Кітч дизайн (необруталізм)

Так, кітч повертається. Спливаючі вікна, неонові кольори, яскравий та жирний шрифт. Усе це повертається, щоб зайняти свої позиції в лідерах екстравагантності.

Це особливий рік для дизайнерів, які люблять хаотичне розміщення та химерні візуальні ефекти, які не мають сенсу, але все одно змушують людей отримати ефект WOW.

Історія створення продукту

Візуальне зображення історії створення продукту — ще одна цікава тенденція. Він полягає в зображені всього процесу створення сайту, порталу, платформи від початку до кінцевого результату. На нашу думку, ця тенденція більше спрямована на самих дизайнерів і допомагає їм залучити аудиторію, підвищує довіру та створює нові форми взаємодії з користувачем. Цей тренд ідеально підійде для сайту-портфоліо. Гадаю, ви погодитеся, що це дуже захопливо спостерігати за тим, як створився ваш продукт чи проєкт.

Відео на домашній сторінці

Відео чудово підходять для урізноманітнення тексту та зображень вашого веб-сайту, додаючи солодкого смаку презентації вашого проєкту чи продукту. Жоден інший тренд не розповідає історію компанії та не рекламує продукт так як це робить відео.

Віртуальна реальність (VR)

VR стрімко розвивається, і оскільки ця технологія продовжує набувати все більшої популярності, компанії починають використовувати її функції у своєму бізнесі. VR чудово підходить для демонстрації найкращих ракурсів ваших продуктів, локацій тощо.

Мобільний дизайн

Мобільні телефони захопили світ. На разі більшість користувачів інтернету заходять на сайти саме через мобільні пристрої. Саме тому компанії змінюють підхід до дизайну. Адаптований дизайн під мобільні пристрої створюється детальніше та якісніше. Тому ми рекомендуємо вам більш звертати увагу саме на дизайн для мобільних пристроїв.

3D-елементи та 3D-анімація

Все більше дизайнерів та компаній використовують 3D-елементи та анімацію, оскільки вони пропонують новий спосіб представлення продуктів, їх історії, а також візуально збагачують та прикрашають сайти компаній. Будьте впевнені, 3D-технології дозволять значно покращити досвід користувачів.

Обговорити з іншими читачами:
Погода