Торкнутися хмар із дивану вітальні

Рекламна кампанія bUd development від Brain Tank.

Комментарии 1079

Команда агенції Brain Tank сиділи в білих касках на останньому поверсі майбутнього житлового будинку. Поки робітники встановлювали вікна, вони дивилися на узбережжя Дніпра. Усе навколо сяяло золотом від заходу сонця. Креативники уявили, як зовсім скоро на річці хитатимуться в оксамитових хвилях яхти. Пейзаж настільки вразив своєю безкомпромісною красою, що виникло бажання зафіксувати його та показати всім. Потім поїхали в інший будинок. Там невагомі білі хмари ніби оточили їх і хотілося простягнути руку, щоб відчути їхню м’якість. Brain Tank з художниками вирішили, що потрібно з цих вражень зробити історії, оживити людські фантазії, замалювати їх — сидячи просто там, на 20-му поверсі.

Так з’явилася дівчинка Варя, що мріє керувати кораблями, а поки запускає їх на смарагдовій ковдрі у своїй спальні. Молода жінка торкається пухнастих хмар, лежачи на дивані у себе вдома. А подружня пара відпочиває у вітальні, насолоджуючись свіжим ароматом парку та квітів.

У цій кампанії креативна агенція Brain Tank втілила відчуття, що виникають, коли живеш у будинках, створених компанією bUd development. Оминувши стандартні прийоми реклами новобудов, креативники доводять, що це житло — дещо більше, ніж квартира. Тут є місце фантазіям, мріям й емоціям, які можуть виникнути саме в цьому просторі. Реклама із сюрреалістичними зображеннями вирізняється серед інших будівельних компаній своїм нестандартним виглядом. bUd development не вперше йде шляхом маркетингових експериментів — і тільки виграє від цього.

За матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Погода