Нам властиво розумітися у всьому краще за професіоналів, радити збірній як грати, автомеханікам — як ремонтувати, лікарям — як лікувати... І, звісно ж, ми готуємо краще, аніж шеф-кухарі найдорожчих ресторанів. Ми в цьому переконані на 100%, але можливості перевірити наскільки реальні наші сподівання зазвичай у нас немає… Точніше, не було до цього часу.
Уперше МакДональдз® Україна анонсував унікальну платформу "Мій Бургер", де кожен охочий має змогу створити свій онлайн-рецепт бургера із безлічі запропонованих інгредієнтів. Далі необхідно висунути свій бургер на голосування та набрати якомога більше голосів. А серед 10-ти бургерів, які зібрали найбільше голосів, експертне гранд-журі МакДональдз® визначить лише двох фіналістів. Два бургери, створені не професіоналами з команди МакДональдз®, а звичайнісінькими людьми, з’являться у всіх закладах!
Перед креативним агентством TBWA поставлено завдання залучити до цього бургерного змагання всю країну — створювати бургери, голосувати за них, бажати перемоги і, нарешті, скуштувати й оцінити. Що може статися, якщо кожному дати шанс створити свій унікальний бургер, який у разі перемоги з’явиться у всіх МакДональдз® країни?! Почнеться тотальна бургерманія, яка дуже швидко переросте у бургерне божевілля! Де б ти не був, ти відкладеш усі справи й розпочнеш створювати свій бургер!
Як?! Ви досі читаєте цей реліз, швиденько відкладайте всі свої справи й переходьте за посиланням http://myburger.mcdonalds.ua.
Команда:
McDonald’s Ukraine
Marketing & Communications Director — Бадритдінова Юлія
Senior Marketing Consultant — Ольга Васильєва
TBWA\Ukraine
Creative Director — Світлана Цвєлєньєва
Creative Group Head — Тетяна Литвин
Art Director – Антон Момот
Junior Art Director – Олена Смерека
Account Director — Марина Кунєц
Senior Account Manager — Оксана Матчук
Video production: FAMILY
Producer — Brian Durnin
Music — Brunettes Shoot Blondes "You've got to move"
Photo production: POSITIVE Pictures
Photographer — Ярослав Данильченко
За матеріалами прес-релізу