У рамках трирічної співпраці команда Trembita PR працюватиме над посиленням позицій бренда в українському медіа-просторі, а також зміцненням знань про продукти портфеля «Роберт Бош Лтд» у суспільстві.
Зона відповідальності PR-команди поширюється на розробку комунікаційної стратегії, впровадження креативних рішень, а також надання консалтингових послуг по просуванню продуктів п'яти департаментів компанії.
До складу Bosch Group входить компанія Robert Bosch GmbH і близько 440 дочірніх і регіональних компаній в 60 країнах. Світова мережа виробничих, інженерних і торгових мереж Bosch охоплює майже всі країни світу. Основою для майбутнього зростання компанії є її інноваційна сила і сталий розвиток. 72 600 співробітників в області досліджень і розробок, а також близько 30 000 розробників програмного забезпечення задіяні в проєктах у 126 підрозділах компанії Bosch по всьому світу. Компанія динамічно розвивається і, у той же час, не ігнорує глобальні екологічні проблеми такі як зміна клімату та забруднення повітря, у вирішення яких робить значні інвестиції.
«Співпраця з Bosch - це одночасна експертиза на декількох ринках. Нашу команду мотивує те, що «Роберт Бош Лтд» в першу чергу інноваційна компанія, яка не боїться сміливих ідей і нових форматів контент-мейкерства. Підкуповує і те, що компанія шалено багато зусиль витрачає на соціальні проекти, забезпечує допомогу тим, кому це потрібно, креативно і дуже зворушливо піклується про свій колектив. Попереду велика кількість масштабних і мікро проєктів і ми бажаємо сприяти їх реалізації ", - розповідає керуючий партнер Trembita PR Денис Камишев.
«В Україні компанія «Роберт Бош Лтд» успішно розвивається вже більше 27 років і щорічно демонструє позитивну динаміку обігу. У світі компанія тримає курс на інноваційність та сталий розвиток. Bosch - це технології, які «Винайдені для життя». В Україні ми підтримуємо це кредо, не забуваючи про соціальну складову бізнесу. У співпраці з Trembita PR маємо план реалізувати велику кількість проєктів, які вкотре підкреслять інноваційні гени та «добре серце» бренду», - коментує Генеральний директор компанії «Роберт Бош Лтд» Віталій Бульда.
За матеріалами прес-релізу