Трейд-маркетингова кампанія для ТМ «Садочок» від Brain Tank

Агентство маркетингових комунікацій Brain Tank розробило національну трейд-маркетингову кампанію для ТМ «Садочок», присвячену випуску 2 нових смаків у лінійці.

Комментарии 999

Восени цього року ТМ «Садочок» (бренд фруктових та овочевих соків, нектарів, морсів виробника PepsiCo) спільно з агентством Brain Tank запустили національну трейд-маркетингову кампанію, приурочену до розширення лінійки соків і запуску 2 нових сезонних смаків — овочевого соку зі смаком помідорів, моркви та солодкого перцю та фруктово-обліпихового нектару зі смаком яблука, груші й обліпихи.

Для цього лонча було підготовлено ​​активну трейд-маркетингову кампанію з комплексним дизайном і графічними маркетинговими матеріалами. Метою кампанії була комунікація з цільовою аудиторією та інформування про основні властивості, якісні характеристики, цінності нових продуктів торгової марки з певною тактичною послідовністю «включень» різних каналів комунікацій.

Цей великий, об'ємний проект національного масштабу, присвячений випуску на ринок двох нових смаків ТМ «Садочок», був реалізований агентством Brain Tank для мереж METRO Cash & Carry та «Сільпо».

За матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Погода