Провівши аналіз фототрендів першої половини 2021 року, виділили для вас основні категорії та покаутьж їх на власних прикладах.
Фото продуктів
Всі бренди, звісно, хочуть робити акцент саме на своєму продукті. Зараз головне – не просто показати продукт, а зацікавити своєю подачею і креативною ідеєю.
Предметне знімання, або flat lay
Flat Lay – фото предметів, розкладених на рівній поверхні, що зроблене зверху. По суті, це різновид предметної фотографії, який можна використовувати для будь-якої сфери.
Food-зйомка
Фото їжі – основа контенту соцмереж гравців ринку HoReCa. Без знімків не обходяться кафе, кондитерські, бургерні, пекарні, сервіси доставляння їжі, виробники продуктів харчування – навіть соусів і спецій. Напевно, один із найпопулярніших та найскладніших на цей час видів фотографування.
В окрему категорію відносимо food minimalism. Лаконічні фото без зайвих деталей, з акцентом на продукт.
Люди
Хто, як не люди, покаже, як взаємодіяти з продуктом. Головне – роблячи фото для брендів з людьми, не втратити акценту на самому продукті.
«Тренди дуже швидко змінюються. Ми ж відчуваємо це на інтуїтивному рівні», – креативна команда NGN.agency.
Тренди у фотомистецтві показують, що сьогодні дійсно важливо для брендів та їхньої аудиторії. У 2021 році технології продовжують розвиватися. Рутинні завдання стають менш часозатратними для креаторів завдяки сучасним інструментам. Головне – встигати за трендами тут і зараз!
Stay tuned
NGN. Driving your business