1. Брендовані маски
Після карантину світ вже не буде таким, до якого ми звикли. Івенти також зміняться: як по формі, так і по контенту. Ми спробували поміркувати про загальні тренди в івент-сфері на які слід чекати. Ну що, хто з підрядників вже оперативно перекваліфікувався?
2. Ексклюзивний санітайзер
Дивитись на звичайні речі під іншим кутом - це, в принципі, задача будь-якого організатора заходів. Ось і ми знайшли креативне рішення для майстер-класу із санітайзером - хітом продажів цього року. Хенд-мейд завжди в тренді.
3. Зменшення кількості персоналу
Особливо це стосується тих, хто проводить пряму комунікацію із гостями: реєстрацію, модерацію, FAQ. Все це можна замінити функціональними чат-ботами та мобільними додатками. А ще й оптимізувати бюджет. Діджітал - не заразний.
4. Стерильні мікрофони
Мікрофон - невід'ємна частина будь-якого заходу. І тепер, після пандемії, ми маємо враховувати не тільки ТТХ та правильність налаштування техпідрядником, а й стерильність і чистоту. Оптимальне рішення: кожному спікеру / вокалісту / ведучому - свій мікрофон. І як то кажуть: "Налаштуємо чистий звук".
5. Температурний контроль
Можливо, вимірювання температури кожному гостю на велком-зоні стане невід'ємним ритуалом на більшості масових заходів. Як мінімум, у перші тижні\місяці після пандемії. Тепер обов'язково - кваліфікований медичний персонал із експрес-тестами на COVID-19. Be safety! Be happy!
6. Safety-розсадка гостей
МОЗ рекомендує безпечну відстань один від одного - 1,5 метри, тож розсадка за банкетними столами по 4-5 чоловік може стати оптимальною на перший період після карантину. Керівники ресторанів та інших локацій, ви вже готуєте нові рішення?
7. Safety-розсадка учасників конференції
Всі ми почали забувати про особистий простір та зону комфорту учасників на конференціях. Тепер після карантину організатори точно почнуть враховувати дистанцію між стільцями 1-1,5 метри один від одного. Comfortable and safety.
8. Конкурс із туалетним папером ver. 2.0
Інфлюенсери у соціальних мережах задають глобальні тренди, а ми, івентори, інтегруємо їх у заходи наших клієнтів. Давайте згадаємо, як ми знімали на гала-вечерях #ManequinnChallnge, обливались на пікніках #IceBucketChallange та танцювали біля авто під пісню Дрейка "In My Feelings". А зараз - чекаємо закінчення пандемії, щоб влаштувати корпоративний чемпіонат із жонглювання туалетним папером. У 2020-му дивимось на прості речі під іншим кутом.
9. Швейцар-сервіс
На карантині ми навчились не торкатись обличчя, викликати ліфт силою розуму та відчиняти двері ударами майстрів кунг-фу. Головне - не руками! Тож швейцар у яскравому костюмі виглядає дуже вдалим концептуальним та функціональним рішення на вашому івенті. Ультра-люкс у маси.
За матеріалами прес-релізу