Міжнародний фестиваль-конкурс «Вибір року» – щорічна премія, яка вже 20 років поспіль визначає найкращі товари та послуги за рейтингом споживчих вподобань. Методика визначення товарів та послуг №1, розроблена компанією Fеstivals International (USA), дає комплексну оцінку позиції товару, послуги та компанії-виробника на ринку. Всеукраїнське дослідження споживчих вподобань проводить міжнародна маркетингова компанія Ipsos в Україні.
Свою першу нагороду у цьому міжнародному конкурсі у профільній номінації «Магазини краси та здоров'я року» Лінія магазинів EVA отримала в 2018 році. Підтвердила свій успіх у 2019-му і ось третя нагорода та медаль «Вибір року‑2020», яка є атрибутом товарів №1 в Україні. Відзнака допомагає привернути увагу споживача як біля полиці, так і у цифрових каналах комунікації. Зокрема, 64% споживачів звертають увагу на медаль, а 24% обирають лідерський бренд.
При формуванні переможного балу враховувалось опитування представників професійної спільноти, а також експертного журі, до складу якого входили учасники, що представляють бізнес- та інтернет-асоціації, профспілки, спілки, органи державної влади, медіа та рекламну спільноту.
Свою першу нагороду у цьому міжнародному конкурсі у профільній номінації «Магазини краси та здоров'я року» Лінія магазинів EVA отримала в 2018 році. Підтвердила свій успіх у 2019-му і ось третя нагорода та медаль «Вибір року‑2020», яка є атрибутом товарів №1 в Україні. Відзнака допомагає привернути увагу споживача як біля полиці, так і у цифрових каналах комунікації. Зокрема, 64% споживачів звертають увагу на медаль, а 24% обирають лідерський бренд.
При формуванні переможного балу враховувалось опитування представників професійної спільноти, а також експертного журі, до складу якого входили учасники, що представляють бізнес- та інтернет-асоціації, профспілки, спілки, органи державної влади, медіа та рекламну спільноту.
Для нашої компанії кожна нагорода вагома, але отримати третю поспіль перемогу на конкурсі «Вибір року» та ще в рік пандемії і локдауну - дорогого вартує. Для нашої команди це свідчення успішності компанії, яка змогла в цей рік відкрити 87 нових магазинів. А для наших клієнтів це свідчення стабільності Лінії магазинів EVA, яка попри кризу і карантин залишається кращим магазином краси і здоров’я 2020 року
говорить виконавча директорка Лінії магазинів EVA Ольга Шевченко.
Нагадаємо, у листопаді 2019 року Лінія магазинів EVA перемогла у двох номінаціях галузевої B2B премії BestRetailProject. Нагороду «Retail-прорив року» EVA отримала як мережа з найбільш динамічним розвитком та найбільшою кількістю відкритих магазинів за рік: з вересня 2018-го по вересень 2019-го року було відкрито 175 магазинів.
За матеріалами прес-релізу.