«Алкогольні бренди в даному сегментi часто імітують легенди, дизайн та навіть імена дорогих хедлайнерів. Після знайомства з продукцією Bayadera ми вирішили говорити не про форму, а про зміст. Саме тому iдеологiя наших брендiв – бути максимально вiдкритими та чесними зi своїм споживачем. Ми говоримо про справжнiсть, непідробленість та доступнiсть якiсного продукту» — комментирует проект аккаунт-директор агентства Андрей Миронюк.
Credits
Bayadera Elite (клиент)
Евгений Шаталов: директор по развитию
Елена Здитовецкая: менеджер отдела развития
Havas Worldwide Ukraine (агентство)
?opusza?ski Taras: дизайн-директор
Дмитрий Победаш: дизайнер
Максим Артёменко: креативный директор
Настя Роганова: арт-директор
Артём Карелин: копирайтер
Татьяна Поливана: стратег
Андрей Миронюк: аккаунт-директор
Роман Березин: аккаунт-менеджер
По материалам пресс-релиза