Три правила, що допоможуть бути конкурентним у сучасному світі

Світ стрімко змінюється і те, що було актуальним ще вчора, сьогодні вже стерлось із пам’яті. Згадаємо, хоча б Clubhouse якому пророкували шалений успіх. Хтось ще користується цією платформою? Усі світові дослідження говорять: щоб залишатись на плаву сьогодні потрібно рухатись із максимальною швидкістю та не боятись змін. За останні п’ять років співзасновник та ментор комунікаційного агентства pedan|buro Олександр Педан спробував себе у трьох нових галузях: блогінг, підприємництво і громадська діяльність. Ці кейси допомогли йому сформулювати правила, що допомагають бути прогресивним та конкурентним. Він сподівається надихнуть і вас.

Комментарии 4673

1. Бути відкритим до нового  

Цю істину я зрозумів, коли відкрив для себе блогінг. Працюючи на телебаченні, часто чув від колег, що мені потрібно йти в YouTube. Але сприймав соцмережі з обережністю, думав, що успіху там досягають лише профі з діджитал-сфери. Це правда, але що заважає зараз стати профі у тому чи іншому, коли в доступі є стільки інформації? І я ризикнув.

Серйозно зайнявся блогінгом чотири роки тому. На той момент у мене було не так багато зйомок на телебаченні, з’явився вільний час, щоб розібратись у сфері й робити це професійно. Почав розвивати одразу всі соцмережі. Для роботи над YouTube-каналом зібрав команду, проаналізував вподобання аудиторії, розробив концепцію та віжуали. Довелось навіть помолодшати (усміхається). І витримати після цього весь тиск хейтерів, які писали, що Педан косить під 16-річного. Інакше би не вийшло завоювати довіру в аудиторії, адже на той момент YouTube мав дуже молодих глядачів, треба було говорити з ними їхньою мовою. Тепер споживачі YouTube-контенту подорослішали. Можна пропонувати їм інші теми й активності.

У Instagram на вході було трішки легше, там аудиторія ближча до мого віку. Ми з командою будували мій імідж, не як просто зірки телебачення, а й як батька двох дітей і соціально-відповідальної людини. Мені дійсно близькі й цікаві усі теми, які я відверто і чесно розкриваю у своїх постах, тому й аудиторія лояльна і рекламодавці приходять.

На досягнутому не зупинився і пішов у Tik-Tok, як би не сміялися ті, хто досі не бачив наші відео. Так, спершу це дійсно була мережа для дітей. Але зараз аудиторія сильно подорослішала. Дуже багато зірок створили й розвивають там аккаунти. Я обрав для себе концепт, у якому в кадрі ми разом з донькою. Таким чином я органічно виглядаю, адже керує нашим аккаунтом Лера. Вона людина з того покоління, яке дійсно дивиться та створює контент у Тіk-Тоk. До речі,  це її перша спроба себе у ролі  бізнес-леді. Ще один приємний бонус - ця активність дає мені змогу  проводити дуже багато часу з донькою.

Що я отримав, ризикнувши? 627 тис. підписників у Instagram, 280 тис. у YouTube і 466 тис. у Tik-Tok. Чи варто було спробувати – ну звісно, що так!

2. Мати big idea – робити світ кращим

Це правило лише здається банальним. Насправді, соціальна відповідальність зараз –світовий тренд. Людство має потребу в ініціативах, що віддають суспільству, а не тільки заробляють на ньому. І в Україні також вже є запит на соціальні проекти. 

Близько чотирьох років тому ми з командою заснували громадську організацію JuniorZ. Наша мета –  популяризувати спорт серед школярів. Ми працюємо для того, щоб наші діти були активними, фізично-розвиненими і здоровими. Школа – перша інстанція, де вони можуть отримати мотивацію бути спортивними. Проте шкільна програма фізкультури морально-застаріла й нецікава більшості учнів. Тому ми реформуємо її. Впроваджуємо сучасні види спорту, якими захоплюються школярі всього світу: чирлідінг, петанк, флорбол, бадмінтон, фризбі, корфбол, реґбі.

За час існування  руху JuniorZ  ми об’їхали з майстер-класами майже всю Україну. На зустріч у кожній області збиралося від 60 до 200 вчителів фізкультури. Деякі школи додали у свою програму 2-3 нових види спорту, деякі навіть 5-6. Коли почався карантин, ми об’єдналися з найактивнішими вчителями фізкультури і створили онлайн-уроки на каналі JuniorZ, щоб діти мали змогу займатися, навіть коли навчаються дистанційно.  

Ані блогінг, ані телебачення не давали мені такої віддачі від суспільства, такої поваги до моєї персони. Це дуже приємно. Упевнений, що чим більше дітей любитимуть активний спосіб життя, тим здоровіша нація буде в майбутньому.

3. Не боятися брати відповідальність

Цього року я нарешті доріс до того, щоб працювати на себе і став підприємцем. Разом із моєю партнеркою Оленою Левандовською ми заснували комунікаційну агенцію - pedan|buro. Виникла вона еволюційно. Спочатку ми створили команду, яка розвивала мій власний бренд. Разом ми реалізували наші соціальні проекти, рекламні інтеграції, співпрацювали з великим бізнесом - АТБ, Київстар, Нова Пошта. Під свої потреби створили відеопродакшн, який виробляє весь наш контент. В певний момент до нас почали звертатися за консультаціями. Ще до відкриття ми мали кілька клієнтів, з якими працюємо і зараз. Це олімпійська призерка Анна Різатдінова та її академія з художньої гімнастики Rizatdinova Academy, благодійний фонд «Твоя опора». 

Саме команда дала поштовх до створення агенції й тепер я відповідаю не лише за себе, а й за нашу dream team. А це й виплата заробітних плат, оренда офісу і пошук клієнтів. Величезна мотивація розвиватись дуже швидко й працювати дуже якісно. Додатково мотивує й зобов’язує моє ім’я – як назва бренду агенції. І це дуже круто.

Хейтери пишуть, що шоумен взявся не за свою справу, але я готовий руйнувати ці міфи й боротися за наше місце під сонцем. Ці люди чомусь не зважають на мій 20-річний досвід роботи на телебаченні, знання усіх процесів створення контенту. Мені відомо, як пишуться тексти і сценарії, як редагується матеріал, як знімається відео від ідеї до постпродакшену. Останні п’ять років, працюючи над власними проектами, мені вдалось розібратись у всіх тонкощах піару та інфлюенс-маркетингу, бо просування наших ініціатив ми ніколи не віддавали на аутсорс. Ділитися своєю експертністю, допомагати людям і компаніям розповідати свої історії і загалом робити те, що любиш - дуже кайфово.

sostav.ua

Обсудить с другими читателями:
Погода