Три принципи креативного маркетингу P&G

Компанія Procter & Gamble, виробник товарів широкого вжитку, використовує творчі принципи, засновані на людських зв’язках, продуктивності продукції та різноманітних партнерських відносинах, прагнучи стимулювати зростання .

Коментарі 1440

Зростання — це надсила креативних індустрій, за словами Марка Прітчарда, головного бренд-директора P&G. Виступаючи на Міжнародному фестивалі креативності Cannes Lions 2022, він встановив три принципи захисту рекламних витрат, створення бізнесу та спроби змінити суспільство не лише як частину мети бренду, а й у самій маркетинговій екосистемі.

Принципи:

  • Творчість має бути особистою і говорити про життя людей, відображати їхню реальність і робити їхній день трохи кращим. «Це зворушує людей», — сказав Прітчард. «Ви можете змусити їх сміятися, плакати, діяти – і, звичайно, купувати». 
  • Повідомлення про продуктивність і перевагу продукту має значення для стимулювання зростання в умовах ростущої конкуренції. «Продуктивність має значення. Треба виконати роботу та вирішити проблему», – сказав Прітчард. «Ми повинні передати, що таке повсякденний продукт, що він робить, як ним користуватися, чому він кращий, і зробити це корисно та цікаво».
  • Третій творчий принцип для P&G — будувати надійні творчі партнерства і переконатися, що ці зусилля відображають різноманітність аудиторії, яку вони сподіваються охопити.

«Це творчість, яка робить ринки більшими та надихає на інновації, щоб залучити більше людей на ринки. І це сприяє економічному залученню, у результаті чого більше людей отримують вигоду завдяки вищим доходам, зростанню багатства та кращій купівельній спроможності», – Марк Прітчард, головний бренд-директор P&G.

sostav.ua

Обговорити з іншими читачами:
Погода