Такі показники значно відрізняються від генеральних директорів, які в середньому проводять на одній посаді вдвічі довше. На думку Stuart Spencer, причиною скорочення тривалості перебування на посаді маркетингових директорів стала пандемія. Звісно, не всі маркетингові директори, які залишили своє робоче місце минулого року, повністю його втратили – багато з них просто перейшли в інші компанії.
- Середня тривалість перебування на посаді маркетингового директора в 100 американських провідних рекламних компаніях складала 40 місяців у 2020 році, що на місяць менше ніж минулого року. Медіана складала 25,5 місяців, у той час як у 2019 році – 30 місяців.
- Минулого року частка жінок, що працювали на посаді маркетингового директора, зросла до 47% з 43% у 2019 році та 36% у 2018 році. Жінки склали більше половини (52%) нових маркетингових директорів, що знову ж таки більше ніж у 2019 році.
- Проте показник етнічного різноманіття значно відстає, оскільки серед маркетингових директорів лише 13% були членами етнічних меншин, у той час як минулого року цей показник сягав 14%; минулого року представниками етнічних меншин були 12% нових маркетингових директорів, що значно менше у порівнянні з 19% у 2019 році.
«Був час, коли маркетинг сприймався як красиві картинки і сторітелінг. Нині його роль визначається більш точно як «організатора бізнесу»», - С’юзі Дірінг, маркетинговий директор, Ford Motor Co.
Джерело інформації: The Wall Street Journal.
Переклад матеріалу підготувало бюро перекладів та локалізації Workogram.