Trufalie більше не цукерка

Категорія вагових цукерок сфокусована на смаку. Конкуренти звертаються до жінок, бо «лише делікатність нашого смаку розкриває ніжність твоїх почуттів».

Комментарии 1105
В Michurin допустили, що смак відчувають не тільки жінки. Це привело до інсайту – зараз чоловіки розділяють частину жіночих обов’язків, але не отримують жіночих привілеїв. Чоловік повинен прати і бути в декреті, але солодке не для нього.

Так була обрана нова стратегія Trufalie – чоловіча цукерка або цукерк. Стратегія підтримана в слогані «Trufalie - це він», де змінено стать категорії.

В Michurin переслідували одну ціль – вирвати Trufalie з продуктового рівня та створити для бренду несподівану емоційну цінність.

Для жінок ця цінність в забороні – адже «для чоловіків» автоматично означає «не для жінок». А чоловіки тепер можуть не соромитись своєї тяги до солодкого. Тому що Trufalie – це він.
 video
Команда AVK Confectionery:
Віталіна Арбузіна – Group Brand Manager
Андрій Радчук – Deputy CEO
Ольга Чепурна – Brand Manager

Стратегія та креатив:
Michurin creative agency

Production:
Gvardiya Production House
Режисер проекту – Олег Томін
Оператор – Евгений Губренко
Екзек'ютів продюсер – Олег Кошовий
Хед оф продакшн – Борис Кірічек
Продюсер – Олена Кравченко

Post Production:
Gvardiya Post
Mental Drive Studio


По материалам пресс-релиза
Обсудить с другими читателями:
Погода