Ціна є важливим елементом комунікації бренду

Дослідження показують, що споживачі приділяють значно більше уваги ціні, як фактору, що впливає на їхнє сприйняття бренду, ніж вважають керівники – частина набору висновків, які свідчать про ціноутворення, має бути частиною завдання для відділу, який відповідає за відносини з клієнтами: маркетингу.

Коментарі 923
Фото: depositphotos.com
Фото: depositphotos.com

Ціни зростають у всіх напрямках, і щоб підтримувати будь-яку маржу, зростають і споживчі ціни – це комунікаційний виклик, враховуючи те значення, яке покупці надають ціні, і має спонукати до перегляду впливу маркетингу на ціноутворення.

Це висновок статті про стратегію ціноутворення в Harvard Business Review, у якій професори маркетингу та дослідники з університетів Рамона Лулля (Барселона), Мюнхена та Массачусетса пояснюють, чому ціна набагато більше, ніж результат числового розрахунку, а сигнал про наміри бізнесу, і шукайте способи підходу до теорій у галузі лінгвістики.

Вони дають три рекомендації:

  • Ціни відображають цінності. Деякі бренди зробили хороші справедливі ціни основною цінністю. Іноді це може бути випадок показу дещо вищих цін, якщо не буде неприємних сюрпризів пізніше під час взаємодії.
  • Поясніть ціну. Розділіть витрати або поясніть обґрунтування кінцевої ціни, прозорість внутрішніх витрат, як-от орендна плата чи заробітна плата, гуманізує кінцеву цифру.
  • Порушувати правила. Іноді підкреслення витрат або розмова про них абсолютно новими, навіть, здавалося б, нерелевантними способами може викликати нові порівняння.
 video
sostav.ua
Обговорити з іншими читачами:
Погода