Корисливі фріки, люди підземелля та бездонно низькі ціни – все це є у промокампанії АЛЛО 2021 року, що створена спільно з креативним агентством TS/D Agency.
Щороку АЛЛО дивує аудиторію нестандартною комунікацією під час Чорної п’ятниці, і цього разу на нас чекає непроглядна темрява. Кампанія «Ціни в АЛЛО пробили дно» занурює глядача глибоко під землю. Під час першого етапу кампанії, з 17 листопада, маркетплейс випустив відео з «моїм золотцем», а у другому, який стартував 22 числа, у темному світі додалися нові мешканці підземелля.
«Аналізуючи поведінку клієнтів allo.ua, ми бачимо, що покупці готуються до Чорної п’ятниці заздалегідь. Вже декілька років поспіль Black Friday – найгарячіша пора у ритейлі, обсяги покупок в цей час випереджають навіть новорічний період. Компанії теж готуються: інфопривід настільки масштабний, що нікого не залишає байдужим. Ми в АЛЛО щорічно пробиваємося через інфошум завдяки outstanding креативу. Як демонструють цифри, це приносить свої плоди», – розповідає Артур Матковський, Chief Marketing Officer АЛЛО.
Credentials
ГК АЛЛО
Артур Матковський – СМО АЛЛО
Анна Гаврилюк – Creative Director
Єлизавета Сігорська– Creative Copywriter
TS/D Agency
Діма Цапко – Head of TS/D Agency
Роман Давидюк — Creative Director/Partner, 3D Art-Director and Animations
Міша Цапко — Sound Design & Editing
TS/D Team — Ярослав Черкунов, Сергій Шах, Рита Радкевич, Дар’я Нева, Юлія Ткаченко, Анастасія Карпович
За матеріалами прес-релізу