Ціни в АЛЛО пробили дно: Чорна п’ятниця у підземеллі

Під час Чорної п’ятниці національний маркетплейс АЛЛО пробив ефір креативом. З 17 до 29 листопада в АЛЛО оголосили акційний період та пропонують нам зазирнути туди, де ще ніхто ніколи не бував – під саму землю.

Комментарии 974

Корисливі фріки, люди підземелля та бездонно низькі ціни – все це є у промокампанії АЛЛО 2021 року, що створена спільно з креативним агентством TS/D Agency. 

Щороку АЛЛО дивує аудиторію нестандартною комунікацією під час Чорної п’ятниці, і цього разу на нас чекає непроглядна темрява. Кампанія «Ціни в АЛЛО пробили дно» занурює глядача глибоко під землю. Під час першого етапу кампанії, з 17 листопада, маркетплейс випустив відео з «моїм золотцем», а у другому, який стартував 22 числа, у темному світі додалися нові мешканці підземелля.

«Аналізуючи поведінку клієнтів allo.ua, ми бачимо, що покупці готуються до Чорної п’ятниці заздалегідь. Вже декілька років поспіль Black Friday – найгарячіша пора у ритейлі, обсяги покупок в цей час випереджають навіть новорічний період. Компанії теж готуються: інфопривід настільки масштабний, що нікого не залишає байдужим. Ми в АЛЛО щорічно пробиваємося через інфошум завдяки outstanding креативу. Як демонструють цифри, це приносить свої плоди», – розповідає Артур Матковський, Chief Marketing Officer АЛЛО.

 video
 video

Credentials

ГК АЛЛО

Артур Матковський – СМО АЛЛО

Анна Гаврилюк – Creative Director

Єлизавета Сігорська– Creative Copywriter 

TS/D Agency 

Діма Цапко – Head of TS/D Agency 

Роман Давидюк — Creative Director/Partner, 3D Art-Director and Animations

Міша Цапко — Sound Design & Editing

TS/D Team — Ярослав Черкунов, Сергій Шах, Рита Радкевич, Дар’я Нева, Юлія Ткаченко, Анастасія Карпович

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода