"Це не ракети будувати": креативне агентство Arriba! навчить бути екологічніше на міжнародному трієнале

Роботи креативного агентства Arriba! візьмуть участь у Міжнародному трієнале екологічного, соціального та екопросвітницького плаката «4-й блок». Відповідне рішення було опубліковано на офіційному сайті заходу.

Комментарии 1237

Ідея плакатів Arriba! полягає у тому, щоб вони виглядали яскраво, давали їжу для роздумів й показували, як саме людина може стати екологічніше.

«Ідея взяти участь у "4 блоці” належить дизайнеру агентства Дімі Алімову. Він захистив дипломну роботу у засновника трієнале – професора Олега Векленка. Діма помітив тенденцію до одноманітності плакатів, які надсилають на фестиваль. Більшість зображують негатив: вирубані дерева, риба серед островів пластику, які дрейфують у світовому океані. Важливо було зачепити глядача, який настільки звик до негативу, що намагається відгородитися від контенту з подібним посилом, щоб не піддавати себе стресу», – розповідає копірайтер Arriba! Даша Старко.

За основу взяли англійську ідіому "It's not rocket science" ("Це тобі не ракети будувати"). Команда Arriba! подумала що ще люди вважають дуже складним та як об'єднати це з конкретними простими екопорадами.

Використання екосумок для продуктів, бамбукових щіток для зубів або багаторазових чашок для кави – все це реально зробити тут та зараз, й це не вимагає додаткових знань та зовсім не складно.

Міжнародне трієнале екологічного, соціального та екоосвітнього плаката «4-й Блок» — унікальний захід, який проходить кожні три роки. З 1991 року він спрямований на підтримку та популяризацію принципів сталого розвитку за допомогою мистецтва й дизайну. Вже зараз там зібрана унікальна колекція з понад 10 тисяч графічних робіт й плакатів екологічного спрямування з 50 країн. Роботи, які потрапляють у колекцію трієнале, стають основою для екологічних та соціальних акцій в Україні та світі.

За матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Погода