Бренд WOG відомий багатьом українцям якісним пальним, турботливим обслуговуванням, смачною їжею та найкавовішою кавою! Бо компанія «горить» власною справою, продуктами й послугами, які вона надає своїм споживачам. Той випадок, коли небайдужість бренду та бажання постійно покращуватись робить небайдужими й клієнтів, які отримують приємні емоції під час взаємодії з автозаправками WOG!
Ось чому саме емоції стали основою для нової креативної платформи «WOGонь». Знайомлячись з кожним новим продуктом чи послугою від WOG, споживачі отримують новий позитивний досвід та подумки говорять собі: «Ну, це просто WOGонь!». А іноді навіть не лише подумки!
Геннадій Карлінський, директор з маркетингу мережі АЗК WOG:
«Для того, щоб бренд був lovemark, вже недостатньо просто продавати якісне пальне чи пригощати, можливо, найсмачнішою кавою в країні. Бренд має надихати, розважати та дарувати емоцію. Реалізуючи цю кампанію, команда WOG спільно з агенцією спробували підкреслити продукти, за які клієнт вже не перший рік голосує гаманцем. Наповнити ці продукти новими змістами та підкреслити унікальний клієнтський досвід».
Креативна ідея була втілена у серії відеороликів під назвою «Хот-дог», «Мегакава» та «Mustang». Ані землетрус, ані собака, ані бешкетна дитина не здатні відволікти героїв сюжетів від задоволення! Задоволення, яке вони отримують від послуг та продуктів WOG! Бо все, що робить WOG - це WOGонь!
Олег Завгородній, Associate Creative Director TABASCO:
«На перший погляд, поєднання заправок та вогню є небезпечним. Та якщо воно й небезпечне, то хіба що для конкурентів, бо на WOG і справді все вогонь! Ми просто констатуємо реальність, що вшита у назву бренду, в його ДНК».
За матеріалами прес-релізу