Центр контент-аналізу представляє перший портрет української авдиторії Clubhouse

Абсолютна більшість користувачів з вибірки мають вік від 25 до 50 років і є професійно успішними. За родом занять значно переважають підприємці, які його використовують, як новий інструмент для нетворкінгу.

Комментарии 1185
Методика

Нашою метою було з’ясувати, з чого складається обговорення нового сервісу, а також сформувати орієнтовний портрет користувачів Clubhouse, які пишуть про це у своїх профілях в соцмедіа. Дослідження проводилось у соціальних мережах Facebook, Instagram, Twitter, Tiktok, YouTube, Odnoklassniki, Vkontakte. Для аналізу було відібрано дописи, написані користувачами з України або з невизначеної геолокації, але українською мовою, створені 22 січня – 23 лютого 2021 року, що містили згадування Clubhouse у всіх варіантах написання. Автори дописів ділилися на юзерів нової соцмережі та тих, хто не приєднався. Окрім загальних параметрів, наприклад ставлення до Clubhouse, для кожної групи визначались окремі. Детальніше про методику читайте за посиланням.

Деталі про користувачів нової соцмережі

За видами діяльності серед користувачів Clubhouse найбільш представленими стали підприємці, маркетологи та медіапрацівники, а найпопулярнішою тематикою для обговорення є бізнес. Втім, у соцмережі зафіксований широкий спектр тем для розмов – від освіти до знайомств. Найчастіше мережу слухають в авто, вдома та спортзалі.
Користувачі найчастіше пишуть, що слухають Clubhouse в авто. 
Загальне ставлення до Clubhouse

У загальній вибірці ставлення до мережі більш позитивне, ніж негативне, більшість нейтральних повідомлень мають стримано-позитивний характер. Найбільше Clubhouse критикують не-користувачі, роблять це розгорнуто. Вони звинувачують мережу в закритості, в непотрібності, попереджують, що там небезпечно, розмови записуються, вона стежить за користувачами, поширюють російські фейки про контроль спецслужбами США. Самі користувачі Clubhouse нею здебільшого задоволені, переважає захоплення, емоційний позитив, учасники діляться враженнями та інформацією, отриманою в цій мережі. Негативу мало, його генерують нові користувачі, які висловлюють розгубленість.
Що ж до закидів у можливому зборі інформації про користувачів Clubhouse через цю мережу, то тут не варто винаходити велосипед, і достатньо буде дотримуватися загальних правил інформаційної безпеки у соціальних мережах, зокрема і щодо розкриття своїх конфіденційних даних.

Обговорення дослідження та прогнози про майбутнє соціальної мережі відбудуться 18 березня 2021 року о 19:30 у Clubhouse за лінком: https://www.joinclubhouse.com/event/xpXGE3dg.

За матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Погода