Цитрамон Максі розкрив секрет перемоги над нестерпним головним болем і мігренню

У масштабній рекламній кампанії бренд розповідає, як проникнути в епіцентр головного болю і миттєво нейтралізувати його максі силою.

Комментарии 879
Комунікація стартувала 27 липня і охоплює всі канали - TV, digital і OOH.

Робота над рекламним відео тривала символічних 9 місяців. Креативна команда UTC Film Production запропонувала оригінально обіграти інтерпретацію «головний біль - головна місія» бренду Цитрамон Максі®. В результаті гри слів з'явилася «головна місія» і з нею Цитрамон Максі® справляється на відмінно.

«Головну місію» Цитрамон Максі® підтримали споживачі. За підсумками маркетингового дослідження, проведеного спільно з міжнародною компанією GFK, з дев'яти запропонованих ідей, саме «Головна місія» викликала найбільшу впевненість в успішній перемозі над головним болем.

Підступний головний біль намагається змінити плани героїні ролика. Але сучасна і активна дівчина знає секрет і за допомогою посиленої формули Цитрамон Максі® завдає удару у відповідь прямо в епіцентр болю.

«Головна Місія» done!
 video
sostav.ua
Обсудить с другими читателями:
Effie
Погода