Комунікація стартувала 27 липня і охоплює всі канали - TV, digital і OOH.
Робота над рекламним відео тривала символічних 9 місяців. Креативна команда UTC Film Production запропонувала оригінально обіграти інтерпретацію «головний біль - головна місія» бренду Цитрамон Максі®. В результаті гри слів з'явилася «головна місія» і з нею Цитрамон Максі® справляється на відмінно.
«Головну місію» Цитрамон Максі® підтримали споживачі. За підсумками маркетингового дослідження, проведеного спільно з міжнародною компанією GFK, з дев'яти запропонованих ідей, саме «Головна місія» викликала найбільшу впевненість в успішній перемозі над головним болем.
Підступний головний біль намагається змінити плани героїні ролика. Але сучасна і активна дівчина знає секрет і за допомогою посиленої формули Цитрамон Максі® завдає удару у відповідь прямо в епіцентр болю.
«Головна Місія» done!
video
sostav.ua