Цього року глобальна медіаінфляція досягне 4%

Огляд показників глобальної медіа інфляції за ЗМІ у 2021 році.

Комментарии 1378

- У цьому році витрати на ЗМІ у всьому світі збільшилися на 4.0%, що перевищило попередні очікування.

- За останніми прогнозами найбільше збільшення витрат буде спостерігатися для телебачення, з інфляцією 6.0%, а на другому місці буде онлайн-відео.

За даними відділу роботи зі ЗМІ компанії ECI, у цьому році витрати на ЗМІ у всьому світі збільшилися на 4.0%, що перевищило попередні очікування. Для порівняння, на початку року прогнозувалося збільшення 3.0%.

За останніми прогнозами найбільше збільшення витрат буде спостерігатися для телебачення, з інфляцією 6.0%. Це майже вдвічі перевищує рівень зростання, який очікувався на початку року.

На другому місці опинилося онлайн-відео з цьогорічним рівнем інфляції 4.6%. Ймовірно, це результат зростаючого попиту рекламодавців на телевізійні формати з доступом в інтернет, оскільки аудиторія дивиться їх довше.

Загалом цього року медіаінфляція виявилася найменшою у Північній Америці, до 3.8%. Середні показники у світі продемонстрували Азійсько-Тихоокеанський регіон (4.0%), а також Європа, Близьких Схід і Африка (4.1%), у той час як для Латинської Америки характерна найбільша інфляція (4.9%), що зумовлено зростанням витрат на онлайн-послуги.

У 2022 році очікується подальша інфляція, зокрема спостерігатиметься зростання на 3.3% для онлайн ЗМІ і на 3.4% для офлайн медіа. Унаслідок цього, офлайн ціни не зможуть повністю відновитися до рівня 2019 року, але у 2022 році очікується їх збільшення у більшості регіонів.

За даними додаткових досліджень, вартість реклами в роздрібних ЗМІ також швидко зростає, до 24%, оскільки бренди переходять на торгівлю онлайн. Це зумовлено тим, що маркетологи приділяють більше уваги поєднанню розвитку бренду та електронної торгівлі.

Також важливу роль грають інші метрики, включаючи зацікавленість. 

Переклад статті підготувало бюро перекладів та локалізації Workogram.

Фото: https://depositphotos.com.

sostav.ua

Обсудить с другими читателями:
Погода