Американське Центральне розвідувальне управління створило телеграм-канал для отримання інформації від росіян. Сьогодні, 16 травня, у ньому оприлюднили відеоролик, який агітує росіян допомагати американським спецслужбам.
Співробітники ЦРУ, які беруть участь у проєкті, заявили CNN, що вторгнення Росії в Україну створило історичну можливість «для того, щоб росіяни прийшли до нас і надали інформацію, яка потрібна Сполученим Штатам».
За словами неназваного чиновника, в ЦРУ сподіваються, що росіяни, які працюють у чутливих сферах і мають доступ до цінної інформації, почують: «Ми розуміємо вас, можливо, краще, ніж ви думаєте».
Співробітники ЦРУ, які беруть участь у проєкті, заявили CNN, що вторгнення Росії в Україну створило історичну можливість «для того, щоб росіяни прийшли до нас і надали інформацію, яка потрібна Сполученим Штатам».
За словами неназваного чиновника, в ЦРУ сподіваються, що росіяни, які працюють у чутливих сферах і мають доступ до цінної інформації, почують: «Ми розуміємо вас, можливо, краще, ніж ви думаєте».
В емоційному двохвилинному відео показані росіяни, які живуть своїм життям і обмірковують важливі рішення, — причому цільовою аудиторією, зважаючи на все, насамперед є співробітники урядових установ.
У потенційній цільовій групі, на думку ЦРУ, можуть бути тисячі або навіть десятки тисяч росіян, які проживають як усередині країни, так і за кордоном, і здатні «поділитися цінною інформацією» — у тому числі люди, які працюють у сферах кібербезпеки, технологій, фінансів, військові та дипломати.
Це відео також виклали і на інших соціальних медіаплатформах, зокрема в YouTube, Twitter, Instagram і Facebook.
У потенційній цільовій групі, на думку ЦРУ, можуть бути тисячі або навіть десятки тисяч росіян, які проживають як усередині країни, так і за кордоном, і здатні «поділитися цінною інформацією» — у тому числі люди, які працюють у сферах кібербезпеки, технологій, фінансів, військові та дипломати.
Це відео також виклали і на інших соціальних медіаплатформах, зокрема в YouTube, Twitter, Instagram і Facebook.
video
Окрім відеозвернення в телеграм-каналі опублікували інструкцію, як анонімно та безпечно зв’язатися з ЦРУ.
Колишній керівник контррозвідки ЦРУ Джеймс Олсон високо оцінив кампанію в соцмережах і зазначив, що сьогодні «ймовірно, найкращий період вербування росіян, який у нас був».
Своєю чергою Федеральне бюро розслідувань запустило аналогічний проєкт, націлений на росіян, які мешкають у Сполучених Штатах. Текстові повідомлення з пропозицією про співпрацю з ФБР, наприклад, почали отримувати всі люди, які входять і виходять із будівлі російського посольства у Вашингтоні.
У рекламі ФБР використано цитату Путіна російською мовою: «Ми готові слухати».
Російське посольство у зв'язку з цим написало у Twitter про «сміховинність» спроб «посіяти паніку та сприяти дезертирству співробітників» посольства.
«Давайте розкинемо сітку якомога ширше, ми візьмемо всіх, — прокоментував Олсон. — Ми можемо запропонувати їм захист. Ми можемо запропонувати їм безпеку. Ми можемо запропонувати їм повну анонімність. І ми можемо запропонувати їм пакет, який відповідає цінності інформації, яку вони надають».
За матеріалами https://ms.detector.media/
Колишній керівник контррозвідки ЦРУ Джеймс Олсон високо оцінив кампанію в соцмережах і зазначив, що сьогодні «ймовірно, найкращий період вербування росіян, який у нас був».
Своєю чергою Федеральне бюро розслідувань запустило аналогічний проєкт, націлений на росіян, які мешкають у Сполучених Штатах. Текстові повідомлення з пропозицією про співпрацю з ФБР, наприклад, почали отримувати всі люди, які входять і виходять із будівлі російського посольства у Вашингтоні.
У рекламі ФБР використано цитату Путіна російською мовою: «Ми готові слухати».
Російське посольство у зв'язку з цим написало у Twitter про «сміховинність» спроб «посіяти паніку та сприяти дезертирству співробітників» посольства.
«Давайте розкинемо сітку якомога ширше, ми візьмемо всіх, — прокоментував Олсон. — Ми можемо запропонувати їм захист. Ми можемо запропонувати їм безпеку. Ми можемо запропонувати їм повну анонімність. І ми можемо запропонувати їм пакет, який відповідає цінності інформації, яку вони надають».
За матеріалами https://ms.detector.media/