Міністерство туризму Італії вирішило підтримати головну героїню знаменитої картини Ботічеллі «Народження Венери» (яка отримала сучасний вигляд за допомогою ШІ), щоб висвітлити туристичну кампанію, яка була піддана критиці з боку шанувальників мистецтва, які охарактеризували її виконання як жахливо неохайне.
У рекламному ролику, який є центральною віссю нової кампанії Міністерства туризму Італії, Венера Боттічеллі смакує піцу перед озером Комо, робить селфі на площі Сан-Марко у Венеції або позує на велосипеді перед римським Колізеєм.
У рекламному ролику, який є центральною віссю нової кампанії Міністерства туризму Італії, Венера Боттічеллі смакує піцу перед озером Комо, робить селфі на площі Сан-Марко у Венеції або позує на велосипеді перед римським Колізеєм.
video
Відео є частиною кампанії вартістю 9 мільйонів євро, кінцевою метою якої є продаж туристичних переваг Італії по всьому світу, яке розробило агентство Armando Testa.
У кампанії під гаслом «Italia. Open to meraviglia» (Італія, відкрита для чудес), Венера Боттічеллі підкреслює «красу, гастрономію, музику, гостинність і мистецтво» її рідної країни.
Експертам мистецтва та широкому загалу, однак, анітрохи не сподобалося перевтілення відомої Венери Боттічеллі як сучасного впливового діяча, і гібридний слоган «Італія, відкрита для чудес», де, ймовірно, досить невміло змішані англійська та італійська.
Міністерство туризму також стало жертвою публічних насмішок після того, як дізналося, що воно не зареєструвало Інтернет-домен, з яким мала бути пов'язана кампанія, як повідомляє The Times.
У кампанії під гаслом «Italia. Open to meraviglia» (Італія, відкрита для чудес), Венера Боттічеллі підкреслює «красу, гастрономію, музику, гостинність і мистецтво» її рідної країни.
Експертам мистецтва та широкому загалу, однак, анітрохи не сподобалося перевтілення відомої Венери Боттічеллі як сучасного впливового діяча, і гібридний слоган «Італія, відкрита для чудес», де, ймовірно, досить невміло змішані англійська та італійська.
Міністерство туризму також стало жертвою публічних насмішок після того, як дізналося, що воно не зареєструвало Інтернет-домен, з яким мала бути пов'язана кампанія, як повідомляє The Times.