Натхненням для ініціативи стали міста-побратими (твіни), котрі у воєнні часи обʼєднувались у союзи задля підтримки, обміну досвідом та навіть для перемоги над ворогом. Twid та Red Bee Creative вже давно товаришують та створили власний креативний союз подібний містам: співпрацюють над проєктами, разом беруть участь у конференціях, щотижня проводят спільні колл-статуси між командами. Наразі студія Twid займається оновленням айдентики для Red Bee Creative.
“Наш рух характерний тим, що це про довгостроковий і регулярний зв’язок. Це про дружбу, а не лише спільні проєкти, що очевидно теж дуже важливо і потрібно. Головне – це бажання спілкуватися та щирий спільний інтерес один до одного”, – каже Алекс Твіста, фаундер студії Twid.
Знайти твіна (союзника) та створити креативний альянс можна буде в LinkedIn-спільноті. Після конекту компанії переходять у пряму комунікацію, маючи змогу обмінюватись досвідом, залучати один одного у клієнтські проєкти, ділитися експертизою та нетворком. Це взаємно корисне партнерство: іноземні компанії обʼєднуються з українською креативною індустрією (з однією із найбільш швидкозростаючих та інноваційних у світі), допомагають їй в умовах війни.
Ініціатива стартує 6 березня і має на меті не тільки створити міцні союзні відносини між українськими та закордонними агенціями, але й підтримати креативну індустрію та економіку України. Більш детальну інформацію ви знайдете на сайті проєкту Twїnning.
За матеріалами пресрелізу