Aimbulance та USAID змінюють ставлення українців до корупції високого рівня

Aimbulance разом з USAID розробили рекламну кампанію, що змінить ставлення українців до корупції високого рівня.

Комментарии 987

Кожен день ми стикаємося з корупцією. Складнощі, які спричиняє корупція, стали настільки повсякденним  явищем, що ми вже легко до них пристосовуємось. Здається, що нас усе влаштовує і все подобається.

51,6% українці ввважають, що корупція — це одна з трьох найбільших проблем в Україні.

Але 23% українців готові проголосувати за кандидата, що допомагає їх родині чи громаді, не дивлячись на корупційні зв’язки цього кандидата. Дисонанс у ставленні українців виникає через відсутність розуміння корупції. Як результат — українцям байдужа корупція високого рівня.

В нашому підході ми презентуємо комунікаційну кампанію Education&Awareness. Стратегія базується на покращенні обізнаності громадян щодо негативного впливу корупції на наше життя. Aimbulance розробили два сценарія «обкрадання»: у дитячому садку та лікарні. Головна ідея: «Коли корупціонер краде державні гроші, він забирає сплачені тобою податки».

 Aimbulance for USAID_podadky
 Aimbulance for USAID
Команда Aimbulance:

Катерина Пікуль – Креативний директор

Світлана Болдирєва- Креативний директор

Єгор Романенко –Креативний копірайтер

Максим Бабак - Креативний копірайтер
Поліна Жмур – Старший дизайнер

Аліна Мельниченко – Акаунт Менеджер

За матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Погода