Кожен день ми стикаємося з корупцією. Складнощі, які спричиняє корупція, стали настільки повсякденним явищем, що ми вже легко до них пристосовуємось. Здається, що нас усе влаштовує і все подобається.
51,6% українці ввважають, що корупція — це одна з трьох найбільших проблем в Україні.
Але 23% українців готові проголосувати за кандидата, що допомагає їх родині чи громаді, не дивлячись на корупційні зв’язки цього кандидата. Дисонанс у ставленні українців виникає через відсутність розуміння корупції. Як результат — українцям байдужа корупція високого рівня.
В нашому підході ми презентуємо комунікаційну кампанію Education&Awareness. Стратегія базується на покращенні обізнаності громадян щодо негативного впливу корупції на наше життя. Aimbulance розробили два сценарія «обкрадання»: у дитячому садку та лікарні. Головна ідея: «Коли корупціонер краде державні гроші, він забирає сплачені тобою податки».
Катерина Пікуль – Креативний директор
Світлана Болдирєва- Креативний директор
Єгор Романенко –Креативний копірайтер
Максим Бабак - Креативний копірайтер
Поліна Жмур – Старший дизайнер
Аліна Мельниченко – Акаунт Менеджер