Приріст щоденних користувачів Twitter рекордно збільшився після покупки соцмережі Ілоном Маском та анонсованих ним змін на платформі. При цьому рекламодавці продовжують припиняти рекламні розміщення на майданчику.
За повідомленням The Verge, щоденний глобальний приріст користувачів пришвидшився більш ніж на 20%. У США їхня кількість зростає ще швидше. У другому кварталі Twitter звітував про 237,8 млн. активних користувачів. Після купівлі соцмережі в кількісному вираженні аудиторія зросла на 15 млн осіб, перевищивши позначку 250 млн осіб. У річному вираженні зростання становило 16%. "Я сподіваюся, що сервери не розплавляться!", - прокоментував ситуацію Маск.
При цьому соцмережа продовжує втрачати рекламодавців. Про призупинення рекламних кампаній поряд з L'Oréal та General Motors повідомили автовиробник Stellantis, фармкомпанії Gilead та Pfizer, виробники харчових продуктів General Mills та Mondelez International. Компанії «взяли паузу», щоб зрозуміти, до чого призведуть зміни до політики модерації соцмережі. Сам Маск заявив, що зробить Twitter «найповажнішою рекламною платформою у світі».
Як раніше зазначав Wall Street Journal, рекламодавці Twitter стурбовані і планами Маска відновити обліковий запис колишнього президента США Дональда Трампа. Глава відділу партнерських відносин у GroupM Кілі Тейлор заявила, що повернення Трампа на майданчик стане для деяких брендів «червоною рисою».
За повідомленням The Verge, щоденний глобальний приріст користувачів пришвидшився більш ніж на 20%. У США їхня кількість зростає ще швидше. У другому кварталі Twitter звітував про 237,8 млн. активних користувачів. Після купівлі соцмережі в кількісному вираженні аудиторія зросла на 15 млн осіб, перевищивши позначку 250 млн осіб. У річному вираженні зростання становило 16%. "Я сподіваюся, що сервери не розплавляться!", - прокоментував ситуацію Маск.
При цьому соцмережа продовжує втрачати рекламодавців. Про призупинення рекламних кампаній поряд з L'Oréal та General Motors повідомили автовиробник Stellantis, фармкомпанії Gilead та Pfizer, виробники харчових продуктів General Mills та Mondelez International. Компанії «взяли паузу», щоб зрозуміти, до чого призведуть зміни до політики модерації соцмережі. Сам Маск заявив, що зробить Twitter «найповажнішою рекламною платформою у світі».
Як раніше зазначав Wall Street Journal, рекламодавці Twitter стурбовані і планами Маска відновити обліковий запис колишнього президента США Дональда Трампа. Глава відділу партнерських відносин у GroupM Кілі Тейлор заявила, що повернення Трампа на майданчик стане для деяких брендів «червоною рисою».