Twitter запропонувала компенсувати витрати на рекламу великим брендам

Таким чином соцмережа планує повернути рекламодавців

Коментарі 804
Twitter почала пропонувати великим брендам компенсувати рекламні витрати на розміщення на майданчику на суму до $250 тис. Про це повідомляє The Wall Street Journal із посиланням на джерела.

Згідно з листами, спрямованими рекламодавцям, компенсація виплачуватиметься, якщо до кінця лютого розміщення реклами на платформі досягне $500 тис. Учасники ринку впевнені, що пропозиція компанії пов'язана з початком продажу реклами до Суперкубку NFL — однієї з найважливіших подій у США.

Реклама приносить соцмережі основний дохід. У 2021 році вона заробила на комерційних публікаціях $5,1 млрд — це 90% від загального доходу платформи. Однак після покупки соцмережі Ілоном Маском та оголошення ним нової політики майданчика великі бренди , включаючи Pfizer, General Motors та Volkswagen, зупинили кампанії на майданчику.
Обговорити з іншими читачами:
Погода