Twitter почала пропонувати великим брендам компенсувати рекламні витрати на розміщення на майданчику на суму до $250 тис. Про це повідомляє The Wall Street Journal із посиланням на джерела.
Згідно з листами, спрямованими рекламодавцям, компенсація виплачуватиметься, якщо до кінця лютого розміщення реклами на платформі досягне $500 тис. Учасники ринку впевнені, що пропозиція компанії пов'язана з початком продажу реклами до Суперкубку NFL — однієї з найважливіших подій у США.
Реклама приносить соцмережі основний дохід. У 2021 році вона заробила на комерційних публікаціях $5,1 млрд — це 90% від загального доходу платформи. Однак після покупки соцмережі Ілоном Маском та оголошення ним нової політики майданчика великі бренди , включаючи Pfizer, General Motors та Volkswagen, зупинили кампанії на майданчику.