У 2013 році витрати на рекламу в світі досягнуть $505 млрд.

ZenithOptimedia прогнозує, що у 2013 році витрати на рекламу в світі зростуть на 3,5% і досягнуть 505 млрд. доларів США.

Комментарии 3425

 

Це менше, ніж вони розраховували кілька місяців тому (3,9%). Водночас, вони покращили прогнози на 2014 і 2015 роки на 0,1 і 0,2% відповідно.

Зростання наступних років завдячуватиме, перш за все, інтернет рекламі. ZenithOptimedia прогнозує, що цей сегмент зростатиме на 15% щороку. Цей показник, у свою чергу, буде забезпечено за рахунок як цифрових інновацій (поліпшення вимірювань, краща локалізація, інтеграція із мобільними пристроями), так і зростання рекламних витрат у соціальних мережах і онлайн-відео.

Внесок різних медіа у зростання світового рекламного ринку у 2012-2015 роках (млн. доларів США)

Джерело: ZenithOptimedia


Мобільні пристрої генерують в 5 разів швидше зростання реклами в інтернеті, ніж стаціонарні комп'ютери

Реклама в/на мобільних пристроях є найдинамічнішим сегментом інтернет реклами. ZenithOptimedia прогнозує її зростання на 67% у 2013 році та в середньому на 51% щороку з 2012 по 2015 рік. Обумовлено це швидким розповсюдженням смартфонів і планшетів. Зауважимо, що в частці мобільного інтернету ми рахуємо і банери, і контекст, і оголошення.

За оцінками, витрати на мобільний інтернет у світі склали 8,6 млрд. доларів США у 2012 році, що становило 9,8% від реклами в інтернеті і 1,8% від усього ринку. До 2015 року ZenithOptimedia прогнозує, що об'єм мобільної реклами досягне $29,4 млрд., тобто 21,9% витрат на рекламу в інтернеті та 6,1% усього ринку.

Доля різних медіа у світовому рекламному ринку

 

Джерело: ZenithOptimedia


Найбільший внесок у зростання світового рекламного ринку

На сьогодні ZenithOptimedia очікує, що у 2013 році темп зростання світового рекламного ринку буде аналогічним минулорічному, тобто, 3,5%. Погіршення прогнозу в порівнянні із квітневим дослідженням викликано двома основними причинами: продовженням рецесії у Єврозоні та військово-політичною нестабільністю на Корейському півострові, яка, в свою чергу, позначається на ринку Південної Кореї.

Топ-10 рекламних ринків

Мільйони доларів США, поточні ціни. Суми приведено в перерахунку за середнім курсом 2012 року

2012

Adspend

2015

Adspend

1

США

161,241

1

США

182,433

2

Японія

51,742

2

Японія

55,005

3

Китай

37,202

3

Китай

50,241

4

Німеччина

23,433

4

Німеччина

23,698

5

Великобританія

19,376

5

Великобританія

21,299

6

Бразилія

15,298

6

Бразилія

17,740

7

Австралія

12,813

7

Австралія

13,753

8

Франція

12,490

8

Канада

13,022

9

Канада

11,624

9

Південна Корея

12,917

10

Південна Корея

10,738

10

Росія

12,492

Джерело: ZenithOptimedia

Що ж стосується локомотивів зростання, то з точки зору акумуляції нових грошей недосяжним залишається рекламний ринок США – із 73 млрд. доларів, на які має зрости світовий ринок між 2012 і 2015 роками, 29% з’являться у Сполучених Штатах. Однак, відразу за цим «зрілим» ринком, в нашому рейтингу внеску в розвиток йдуть молоді й динамічні Китай із 18% від усіх нових грошей на ринку, Аргентина (7%), Індонезія (6%) й Росія (4%).

Ринки із найбільшим внеском у світове зростання

Джерело: ZenithOptimedia

Обсудить с другими читателями:
Погода