У 2020 році кількість інфлюенсерів, які взяли участь в промо Black Friday виросла в 2,5 рази, а кількість постів з рекламою Чорної П'ятниці в 3 рази у порівнянні з 2019 роком. 1600 блогерів і лідерів думок розмістили 3503 пости із загальним охопленням в 7.4М осіб.
Уже не перший рік одноденний розпродаж розтягується на цілий тиждень. Основна кількість постів в 2019 і в 2020 році припадає на 5 днів - з понеділка по п'ятницю.
«Споживачі сьогодні живуть в «безшовному середовищі»: переходять з оффлайну в онлайн і назад. Ми в dentsu Ukraine продовжуємо досліджувати customer journey, вивчати поведінкові моделі і переваги. Black Friday, безумовно, став чудовим приводом для своєрідного трекінгу, а influence-маркетинг - релевантним інструментом для українських рекламодавців. Чому це продовжує працювати незважаючи на кризу довіри? – Люди довіряють людям. Якісно обраний інфлюенсер допоможе бренду достукатися до клієнтів голосом людини, якій вони довіряють», - коментує Олександра Клейно, Partnership Lead dentsu Ukraine.
Цього року незначно збільшилася кількість відеопості, вони склали 14% всього промо контенту. #Blackfriday став найпопулярнішим хештегом, який використовувався в рекламних публікаціях.
70% інфлюенсерів, які взяли участь в промо Чорної П'ятниці, мають аудиторію від 5 000 до 50 000 підписників. А топ категорій, в яких вони виробляють контент – це Одяг, Краса, Аксесуари та Ювелірні прикраси.
Найпопулярнішим постом за кількістю лайків під час Black Friday і в 2019 і в 2020 став пост блогера Ігоря Пустовіта, в якому він рекламує стіл.
Пошук і аналіз усіх публікацій українських інстаграм інфлюенсерів (аккаунт, який має понад 1000 підписників) з хештегами #чернаяпятница, #чорнапятниця #blackfriday був проведений за допомогою інструментів MARKET ANALYSIS сервісу HypeAuditor.