У 2022 році витрати Amazon на рекламу перевищили $20 млрд., що є новим рекордом галузі

2021 року компанію вже визнавали найбільшим в історії рекламодавцем

Коментарі 1488
Фото: depositphotos.com
Фото: depositphotos.com
У 2022 році витрати Amazon на рекламу та просування по всьому світу зросли на 22% рік до року і склали $20,6 млрд. Показник став новим рекордом галузі, пише AdAge з посиланням на звітність онлайн-рітейлера.

Збільшення рекламних витрат Amazon відбулося через зниження темпів зростання чистого продажу. За підсумками 2022 року компанія зафіксувала найнижче зростання цього показника з часів відкриття свого бізнесу в 1995 році — воно збільшилося лише на 9%.

Згідно з даними AdAge, з 2004 по 2022 витрати Amazon на рекламу і просування мали двозначні відсотки зростання, за винятком 2020 року, коли онлайн-рітейлер скоротив витрати на 1%.

Також у 2022 році на 28% зросли витрати Amazon на контент, до $16,6 млрд — багато в чому через дорогі угоди на серіал «Володар Перстнів: Кільця влади» та права з висвітлення матчів Національної футбольної ліги США. Зараз компанія прагне оптимізувати свої витрати на тлі уповільнення зростання продажів та економічної ситуації у світі.

У 2021 році витрати Amazon на рекламу склали $16,9 млрд. Тоді експерти GroupM назвали компанію "найбільшим рекламодавцем в історії". Зазначалося, що з урахуванням заробітної плати співробітників та комісійних з продажу хмарної платформи Amazon Web Services загальні маркетингові витрати Amazon зросли на 48% і становили $32,6 млрд.

Обговорити з іншими читачами:
Погода