У 8% випадків прямої рекламної розсилки отримувачі переходять на сайт

Огляд комерційних дій, що застосовуються у випадку отримання прямої рекламної розсилки.

Комментарии 1231

 - Пряма розсилка може спонукати споживачів до виконання певних цифрових кроків, зокрема 8% випадків бізнес-розсилки та адресної розсилки приводять до того, що сім’я потенційних споживачів переходить на сайт відправника.

- Для реклами за принципом «у кожні двері» цей показник різко знижується до 2%, що свідчить про більшу ефективність таргетингової та адресної розсилки.

Пряма розсилка може спонукати споживачі до виконання певних цифрових кроків, зокрема 8% випадків бізнес-розсилки та адресної розсилки приводять до того, що сім’я потенційних споживачів переходить на сайт відправника. Такі дані пропонує британська поштова медіа організація JICMAIL.

Для реклами за принципом «у кожні двері» цей показник різко знижується до 2%, що свідчить про більшу ефективність таргетингової  та адресної розсилки.

Тим не менш, спостерігається зростання залучення споживачів щодо реклами «у кожні двері» унаслідок карантинних заходів у зв’язку з пандемією коронавірусу. Частка випадків такої реклами, що викликали обговорення з іншими членами сім’ї, збільшилась від 7% у другому кварталі 2019 р. до 12% в 2 кварталі 2020 р.

Рекламні витрати на пряму розсилку в Британії сягали 1,3 млрд фунтів у 2020 році, що складає 5,2% від усіх витрат в галузі медіа. У доповіді AA/WARC про витрати у 2021 вперше за період з 2013 року прогнозується зростання, хоча й всього на 0,1%.

Бренди можуть недостатньо інвестувати у пряму розсилку – маркетологи вважають цей засіб десятим за ефективністю, тобто останнім, проте за даними аналізу компанії Ebiquity пряма розсилка посідає шосте місце у рейтингу ефективності.

Одним із можливих засобів є поєднання прямої розсилки з персоналізованими URL-адресами та суспільною діяльністю. Перепрофілювання маркетингового контенту через лідерів думок також може бути розумним і дієвим способом використання вже наявних ресурсів в кампаніях прямої розсилки. 

Переклад матеріалу підготувало бюро перекладів та локалізації Workogram.

sostav.ua

Обсудить с другими читателями:
Погода