У Aimbulance ще один креативний директор

Новим креативним директором стала Світлана Лобанова, креативна пара директорів Катя Пікуль та Світлана Болдирєва зберегли за собою місця.

Комментарии 3063

В маркетинговій стратегічній агенції Aimbulance з’явився новий креативний директор. Ним стала Світлана Лобанова. Вона очолила креативну команду агенції. Катя Пікуль та Світлана Болдирєва будуть займатися найбільш значущими клієнтськими та внутрішніми проектами.

Світлана Лобанова раніше обіймала посаду креативного директора в діджитал-агенції Smartica/Skykillers. Серед найбільш відомих робіт, над якими працювала Світлана в Smartica/Skykillers, – ролик для Google Pay та ряд робіт для Unicef Ukraine.

«За останній час агенція виросла та продовжує рости. Більшим став не тільки список клієнтів, а й команда, – розповідає Віктор Дубровін, керуючий партнер Aimbulance. – Ми робимо велику кількість проектів в Україні та за її межами, тому не дивно, що в нас з’явилась потреба ще в одному креативному директорі. Зі Світланою ми провели декілька зустрічей і зрозуміли, що ця людина підходить нам як за духом, так і за цінностями. І ми абсолютно впевненні, що вона допоможе усім нашим командам робити проекти на ще  більш високому рівні та крім реалізації ефективних/результативних проектів для наших клієнтів, збирати нові креативні та дизайн нагороди”.

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода