У Британії запустили кампанію на підтримку людей із заїканням

Креативники VMLY&R London висміяли реакцію користувачів, які почули цю мовну особливість

Коментарі 1233
Британська асоціація заїкаючих (STAMMA) представила кампанію на підтримку людей із мовними особливостями. Герої креативу від VMLY&R London розповіли про стереотипи та помилки, з якими їм доводиться регулярно стикатися.

Наприклад, у ролику вони іронічно нагадують, що дивні звуки під час заїкуватості — це зовсім не бітбокс чи проблеми з Wi-Fi. Одні вважають це мовленнєвою особливістю, інші — лякаючим дефектом, але факт залишається фактом — так кажуть деякі люди, — пояснили концепцію кейсу в агентстві.
 video
Принти для зовнішньої реклами створив фотограф Девід Вінтінер – портрети інфлюєнсеров від креатора регулярно прикрашають обкладинки GQ та Esquire.
На розробку кампанії креаторів надихнули результати дослідження, які показали відсутність репрезентації людей із заїканням у медіа — 59% опитаних не змогли пригадати селебріті та телезірки з такою мовною особливістю.
Обговорити з іншими читачами:
Погода