У червні зросли продажі преміум-товарів

Продажі товарів преміальних брендів в INTERTOP Ukraine у червні 2020 року в грошовому еквіваленті зросли майже на 25% у порівнянні з аналогічним періодом минулого року. У кризовий час такий показник можна пояснити емоційною складовою придбання дорогого одягу, взуття та аксесуарів. Обираючи брендову річ, люди купують емоцію.

Комментарии 833

Нещодавно INTERTOP представив три нові бренди преміум-сегменту: Guess, Karl Lagerfeld та Polo Ralph Lauren. Безумовно, розширення портфелю дорогих брендів також вплинуло на цю динаміку. Втім, помітно зростали у червні і продажі брендів Michael Kors (+159%), Emporio Armani (+61%), Armani Exchange (+25%), також у ТОП-5 Napapijri та Marc O'Polo.

Лідером у кількості придбаних одиниць товару у червні 2020 став бренд Marc O'Polo, частка якого серед інших преміум-брендів склала понад 40%. Наступні позиції посіли Armani Exchange та Napapijri.

У гендерній структурі покупок традиційно переважають жінки: минулого місяця 77% одягу, взуття та аксесуарів було придбано з жіночої колекції, решта припадає на чоловічу та дитячу колекції.

Такий сплеск продажів преміум-речей можна пов’язати з тим, що карантинні обмеження унеможливи шопінг-туризм та, в принципі, шопінг за кордоном і подорожі. Люди, які подорожували до інших країн з метою оновити гардероб, тепер почали більше купувати брендові речі в Україні. Крім того, у глобальному контексті преміум-бренди спостерігають тенденцію “revenge spending” (з англ. шопінг-реванш). Вона полягає в тому, що з відкриттям магазинів споживачі почали купувати значно більше ніж зазвичай, компенсуючи брак шопінгу протягом локдауну.

Люди розглядають покупку преміум-брендів як спосіб підняти настрій, відчути контроль над нестабільною ситуацією. Емоційний шопінг особливо актуальний, коли немає можливості витрачати на враження: подорожі, розваги, концерти тощо. Крім того, споживачі обирають дорогі речі, щоб відчути себе частиною спільноти, створеної навколо бренду. Спалах пандемії натомість викликав занепокоєння щодо майбутнього. У таких умовах безперечно виграють бренди стійкої та етичної моди.

Сталий розвиток лежить в основі діяльності більшості преміум-брендів, представлених в INTERTOP. Наприклад, Marc O'Polo повністю контролює життєвий цикл товару та ретельно обирає постачальників сировини, гарантує безпечне виробництво і логістику, мінімізуючи негативний вплив на довкілля. Napapijri зосередився на безвідходних технологіях виробництва, розширюючи колекцію одягу, речі з якої піддаються повній переробці. Люди починають по-справжньому цінувати не кількість придбаних речей, а їх якість та довговічність!

За матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Погода