У Facebook, Instagram і WhatsApp зʼявиться більше платних функцій

Компанія Meta Platforms Inc створює нову групу, яка зосередиться на створенні платних продуктів та функцій для своїх платформ Facebook, Instagram та WhatsApp, пише Reuters.

Коментарі 1022
Ключові факти

Цей крок поставить Meta на той же курс, що й Snap та Twitter, які встановили оплату за розблокування додаткових функцій.

«Будь-який новий продукт доповнюватиме наш існуючий рекламний бізнес», – повідомив агентству представник Meta.

Компанія не планує вводити оплату за відключення реклами та прагне надалі розвивати рекламний бізнес, заявив голова відділу реклами та бізнес-продуктів Meta Джон Хегеман в інтервʼю Verge.

У довгостроковій перспективі Meta вважає, що платні функції стануть більшою частиною її бізнесу, сказав він.
Минулого місяця Meta зафіксувала своє перше в історії квартальне падіння виручки, оскільки страхи перед рецесією та конкурентний тиск знизили продаж реклами.

За інформацією Verge, групу під назвою New Monetization Experiences очолить Пратіті Райчоудхурі, який раніше керував дослідницьким відділом Meta.

Контекст

У лютому котирування Meta впали на постмаркеті більш ніж на 20% після публікації звіту за IV квартал 2021 року. Капіталізація корпорації Марка Цукерберга обвалилася на $200 млрд, повідомляв Financial Times. Акції компанії впали після того, як Meta заявила, що її дохід у I кварталі не виправдає прогнозів Волл-стріт через «конкуренцію, що зростає». Головна причина – конкуренція з боку інших платформ, насамперед TikTok, сказав голова компанії Марк Цукерберг.

Наприкінці лютого Meta вилетіла з десятки найбільших компаній світу. Компанія Цукерберга опустилася з шостого на 11-те місце за ринковою вартістю після найбільшого місячного падіння за всю історію.

Meta почала серйозно працювати над пропозицією щодо розміщення облігацій за останні кілька місяців, а рішення було ухвалене після оприлюднення обсягу доходів наприкінці липня. Пропозиція, яка охоплювала облігації з терміном погашення від пʼяти до 40 років, отримала замовлення від інвесторів на понад $30 млрд, попит був зміщений у бік довгострокових облігацій.

У серпні власниця Facebook – Meta Platforms Inc – залучила $10 млрд під час свого першого в історії розміщення облігацій. Компанія сподівається профінансувати викуп акцій та забезпечити інвестиції для модернізації свого бізнесу.

За матеріалами пресрелізу
Обговорити з іншими читачами:
Погода