У фінальній битві перемагає наука

Агентство Yellow Clutch разом з  PJSC Carlsberg Ukraine придумали та вперше в Україні реалізували формат наукового батлу.

Комментарии 1309
Під час Science Battle було визначено два наукових проєкти, що розділили між собою 1 000 000 гривень. Грант від пивоварів допоможе Druid Drone запустити у повітря квадрокоптери та врятувати дерева від омели. А H2Reduction, завдяки коштам, активує синтез-газ, щоб знешкодити пестициди. 

Всього у батлі прийняло участь 54 проєкти. Вони були присвячені темам агропрому, водних ресурсів, ефективної енергетики, біотехнологій і зниження викидів CO2. Лише 10 з них були відібрані авторитетним журі з числа провідних українських вчених і досягли фіналу. Протягом тижня десятка кращих готувалася до батлу, відточуючи свої презентації під керівництвом бізнес-менторів. Основи маркетингу, фінансового планування, майстерності публічного виступу та бізнес-мислення стали потужною підмогою для всіх конкурсантів. Близько 300 глядачів стали свідками вирішального наукового батлу.  

Євген Шевченко, генеральний директор PJSC Carlsberg Ukraine:
«Компанія Carlsberg і наука пов'язані ще з XIX століття завдяки нашому засновнику Якобу Крістіану Якобсону. Одним з перших у світі він відкрив при пивоварні лабораторію контролю якості. Згодом лабораторія вийшла за ці рамки та зайнялася фундаментальними дослідженнями. Завдяки її роботі людство отримало чисту культуру пивних дріжджів, ензими, шкалу кислотно-лужного балансу pH. Згодом на основі лабораторії був створений Фонд Carlsberg, який є нашим найбільшим акціонером та інвестує отримані дивіденди в розвиток наукового прогресу. В Україні другий рік поспіль ми виділяємо гранти на розробки в областях, що відносяться до eco-science — охорони та захисту навколишнього середовища».

Антон Сененко, старший науковий співробітник Інституту фізики НАН України, кандидат фізико-математичних наук, голова журі:
«Головне, чого вдалося досягти, — це продемонструвати абсолютно всім вченим в Україні, у тому числі представникам фундаментальних наук: бізнес може фінансувати наукові дослідження, які не обіцяють швидкої вигоди. Тому варто на подібні конкурси подаватися, вчитися презентувати свої роботи та відстоювати свої позиції в полеміці із журі».

Валерія Лошманова, CEO Yellow Clutch Advertising
«В портфоліо нашого агентства чимало проєктів, що пов’язані з наукпопом та науковими стартапами. Працювати із наукою складно та надихаюче водночас. З одного боку нам вдалося знайти мотивацію для вчених: зробити так, щоб вони вийшли зі своїх затишних лабораторій та чи не вперше представили свої проєкти перед публікою. З іншого, ми ефективно долучили до проекту масову аудиторію, що все більше цікавиться наукою. Безперечно, наука в Україні стає трендом. І ми пишаємося тим, що наше агентство чимало для цього робить».

Наука в Україні є!
 video
За матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Effie
Погода