За період рекламної кампанії ролик переглянуло понад 272 748 користувачів. Загалом рекламну компанію було показано 5844566, кількість переходів з реклами за посиланням на встановлення додатку - 41983, а кількість завантажень склала понад 25 тисяч.
Ірина Шинкаренко, Chief Marketing Officer Epicentrk:
- Незвичний креатив та гейміфікація - інструменти для створення емоційного клієнтського сервісу. Шляхом інтеграції цих інструментів нам вдалось збільшити кількість завантажень мобільного додатку у період активностей на 10%. Загалом, побудова емоційних стосунків з покупцем – це складне і комплексне завдання. Ми тестуємо наші продукти на різних комунікаційних платформах. ТікТок - відеоплатформа для молоді та людей, що не хоче шукати, обирати - це територія, ЦА якої живе за принципом "Тут і зараз". Ми це враховуємо і першими серед брендів запустили рекламну кампанію на ТікТок.
Результати рекламної кампанії перевищили планові у кілька разів: план по показах виконаний на 731%, по переглядах – на 227%, по кліках – 1166%, по загальному охопленню – на 734%.
Анна Жуковська, СЕО Isobar
- Ще не так давно всі казали, що майбутнє за TikTok, але зараз це платформа, яка буквально захопила світ та наші екрани, тож TikTok — це сьогодення і ми не маємо права відставати!
Усупереч поширеній думці про те, що ця соцмережа наповнена лише контентом для підлітків і танцювальними трендами, тут можна знайти все — від рецептів молекулярної кухні до повного гайду «Як побудувати будинок».
TikTok — це актуальний спосіб обміну ідеями та досвідом між людьми, які створюють тренди самотужки. Саме ця платформа дає нові можливість та перспективу для просування нового «живого та відвертого» контенту, який є наразі найбільш затребуваним.
Довідка: мережу TikTok використовують у 150 країнах, інтерфейс перекладений 75 мовами світу. А кількість користувачів становить понад 1 млрд осіб.
На сторінку Епіцентр в TikTok підписано 25 100 осіб, публікації бренду лайкнули 368100 разів.
За матеріалами прес-релізу.