У грудні 2020 року Епіцентр один з перших в Україні брендів запустив рекламну кампанію в TikTok - ролик про встановлення мобільного додатку

Мета – познайомити користувачів мережі з мобільним застосунком Епіцентру та запропонувати завантажити додаток шляхом незвичного креативу та гейміфікації застосунку

Комментарии 1256

За період рекламної кампанії ролик переглянуло понад 272 748 користувачів. Загалом рекламну компанію було показано 5844566, кількість переходів з реклами за посиланням на встановлення додатку - 41983, а кількість завантажень склала понад 25 тисяч.

Ірина Шинкаренко, Chief Marketing Officer Epicentrk:

 - Незвичний креатив та гейміфікація - інструменти для створення емоційного клієнтського сервісу. Шляхом інтеграції цих інструментів нам вдалось збільшити кількість завантажень мобільного додатку у період активностей на 10%.  Загалом, побудова емоційних стосунків з покупцем – це складне і комплексне завдання. Ми тестуємо наші продукти на різних комунікаційних платформах. ТікТок - відеоплатформа для молоді та людей, що не хоче шукати, обирати - це територія, ЦА якої живе за принципом "Тут і зараз". Ми це враховуємо і першими серед брендів запустили рекламну кампанію на ТікТок.

Результати рекламної кампанії перевищили планові у кілька разів: план по показах виконаний на 731%, по переглядах – на 227%, по кліках – 1166%, по загальному охопленню – на 734%.

Анна Жуковська, СЕО Isobar

  • Ще не так давно всі казали, що майбутнє за TikTok, але зараз це платформа, яка буквально захопила світ та наші екрани, тож TikTok — це сьогодення і ми не маємо права відставати!
    Усупереч поширеній думці про те, що ця соцмережа наповнена лише контентом для підлітків і танцювальними трендами, тут можна знайти все — від рецептів молекулярної кухні до повного гайду «Як побудувати будинок».
    TikTok — це актуальний спосіб обміну ідеями та досвідом між людьми, які створюють тренди самотужки. Саме ця платформа дає нові можливість та перспективу для просування нового «живого та відвертого» контенту, який є наразі найбільш затребуваним.

Довідка: мережу TikTok використовують у 150 країнах, інтерфейс перекладений 75 мовами світу. А кількість користувачів становить понад 1 млрд осіб.

На сторінку Епіцентр в TikTok підписано 25 100 осіб, публікації бренду лайкнули 368100 разів.

За матеріалами прес-релізу.

Обсудить с другими читателями:
Погода