У медпрацівників з'явився чат-бот, який систематизує боротьбу з COVID-19

Для українських лікарів, які працюють «на передовій» боротьби з епідемією COVID-19, створили чат-бот з практичними інструкціями. В основі чат-бота – «Довідник з профілактики і лікування COVID-19», розроблений першою клінічною лікарнею Медичного факультету університету Чжецзян (Китай).

Комментарии 658

Довідник з китайської на російську адаптували волонтери. Спочатку вони планували роздрукувати його і відправити для ознайомлення лікарям з різних куточків України, але все це вимагало багато часу і фізичних ресурсів, якого в нинішній ситуації катастрофічно не вистачає, тому на допомогу прийшли технологічні рішення. Діджитал-фахівці агентства Isobar Ukraine Віталій Кулько і Володимир Шинкаренко помістили весь матеріал в чат-бот в одному з популярних месенджерів – Телеграм.

Перша версія чат-бота, листівка з QR-кодом і інструкціями були готові за два дні, після чого продукт протестували лікарі. За тиждень використання чат-бота в ньому зареєструвалося понад 350 лікарів, половина з яких зайшли по QR-коду.

«Ми помітили, що багато бізнесів і громадських організацій в терміновому порядку переключили свої активності на допомогу в боротьбі з COVID-19. Але також бачили, що цим благодійним проектам часто не вистачало технологічною оболонки, щоб стати більш ефективними. Тому ініціювали створення чат-бота, який тепер допомагає лікарям боротися з вірусом, залучаючи досвід китайських колег», – коментує Віталій Кулько, Digital Innovation Coach Isobar Ukraine.

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода