У мережі з’явився реп-маніфест кур’єрів

Сервіс швидкої кур’єрської доставки Glovo разом із агенцією Be-it та підключеними до платформи кур’єрами створили mood-відео на пісню «Glovers Song» Артема Лоїка. Для монтажу кліпу було використано більше сотні відео фрагментів від кур’єрів з різних міст України.

Комментарии 1077

Ідея створення маніфесту кур’єрів з’явилася восени 2019 року, коли сервіс Glovo святкував рік присутності на українському ринку. Тоді до зони покриття входило 9 найбільших міст, а підключених до платформи кур’єрів було понад десятки тисяч, з яких 10 тисяч щомісяця доставляли мінімум одне замовлення. Сервіс продовжував активно розширювати зони покриття і відповідно щоденно зростала кількість підключених до платформи нових кур’єрів. Відбувалося формування нового суспільного ком’юніті — кур’єрів сервісів швидкої доставки. Їх неможливо було не помітити на дорозі завдяки яскравим брендованим рюкзакам, вони ставали героями новин і мемів, створювали тематичні блоги та чати на тисячі учасників. Настрій динамічної кур’єрської спільноти надихнув українського реп-виконавця Артема Лоїка написати маніфест кур’єра. За підтримки компанії Glovo в Україні та допомоги агенції Be-it було записано трек «Glovers Song». Уперше репер виконав пісню на заході, присвяченому безпеці руху на дорогах для кур’єрів Glovo у вересні 2019 року. Пісня знайшла відгук серед кур’єрів – вони почали надсилати тематичні відео на пісню, які надихнули українську маркетинг-команду сервісу на співпрацю та  агенцію створити mood-відео на пісню «Glovers Song».

«За день кур’єр відвідує десятки адрес, дзвонить у сотні дверей, бачить місто дещо під інакшим кутом, ніж ми з вами думаємо як користувачі додатку. Ми прагнули показати місто та доставку очима кур’єрів, що це не зовсім рутинне виконання замовлень. Кур’єри як герої гри, які щодня долають перешкоди та завершують свої місії. Ідеалізувати кур’єрів, як і українські міста, було б неправильно, тому ми запропонували підключеним до платформи кур’єрам створити спільний продукт, який найкраще б відображав їх настрій,»коментує креативний директор агенції Be-it, Євген Посохов.

Робота над відео мала два етапи: спершу створення lyric-відео для кур’єрської спільноти, яке і надихнуло кур’єрів сервісу створювати власні відео покладені на музику, потім – отримавши позитивний відгук, команда розпочала роботу над отриманими відео та створенням графічних елементів для монтажу кліпу.

Основною метою відео було показати, що для кур’єрів доставка з точки А в точку Б — ціла історія, тому для занурення глядача у настрій та динаміку «доставки» було обрано формат mood-відео. Весь сюжет кліпу — це шлях доставки замовлення кур’єром: оформлення замовлення користувачем додатку Glovo, обрання шолому кур’єром, дорога заповненими транспортом вулиць, зустрічі з іншими кур’єрами, очікування на замовлення, доставка та відкривання десятків дверей на день. Усього в відео було використано більше сотні відео фрагментів, які надсилали кур’єри з різних міст України, де представлений сервіс Glovo.

«За два роки роботи Glovo в Україні сформувалось потужна кур’єрська спільнота один із важливих елементів функціонування сервісу доставки у містах. Ми разом змінюємо транспортну інфраструктуру міст, працюємо над дотриманням правил безпечного руху та стандартів сервісу, однак кур’єри це різні люди, кожен зі своїм характером та настроєм. Цей кліп продукт, створений спільно з кур’єрами сервісу, який позбавлений формальностей та правил, однак передає динаміку, настрій та драйв, притаманний нашим кур’єрам. Це свого роду маніфест кур’єрської спільноти» коментує менеджер з маркетингу та зростання Glovo в регіоні СНД, Марина Павлюк.

 video
За матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Effie
Погода