Санітарний департамент Нью-Йорка вперше за 15 років запустив масштабну «антимусорну» кампанію. У боротьбі з неохайними жителями міста автори обрали одну з найпотужніших зброї — совість. На плакатах зі слоганом «Якщо смітиш, то ти — сміття» представлені люди з недопалком і брудною склянкою з під кави замість голів. Для господарів собак, які не прибирають за своїми вихованцями, креатори приготували окреме нагадування: «Поки собаки не навчилися, це ваша відповідальність».
Плакати стали продовженням кампанії боротьби з зростаючим населенням щурів після введення нової політики зі збору сміття минулого року. Агентство VMLY&R розробило креативи на безоплатній основі.
Рекламу розмістять на автобусних зупинках та кіосках у п'яти районах Нью-Йорка. Кампанія триватиме до кінця квітня.
Рекламу розмістять на автобусних зупинках та кіосках у п'яти районах Нью-Йорка. Кампанія триватиме до кінця квітня.