У сфері В2В помітили зміни у пріоритетах маркетингу

Більшість компаній В2В (87%) повідомляють, що їхні продажі та маркетингова діяльність вже вийшли, чи виходять на рівень, на якому були до пандемії. Особливе значення для такого успіху мала переоцінка маркетингових пріоритетів та прибутків команди.

Коментарі 3703

Інформацію взято з восьмого щорічного звіту компанії Dun & Bradstreet з питань продажів та маркетингу В2В. Компанія провела опитування 605 керівників відділів продажів, маркетингу і операцій з прибутками і даними в середніх підприємствах у Північній Америці та Великій Британії.

  • Націлення команд, що займаються виведенням на ринок на основі відповідних даних користувача, є вирішальним. 
    Шість з десяти (61%) опитуваних стверджують, що саме це стане їхнім пріоритетом на наступні 12 місяців. А третина (38%) каже, що це вже стало пріоритетом і в наступному році продовжить ним бути.
  • Майже всі опитані (94%) погоджуються, що  потреба у створенні команд з виведення компанії на ринок зросла за останній рік. Це потрібно для того, щоб забезпечити керівників та клієнтів найкращим досвідом, щоб вони могли утримувати та розвивати свій бізнес.
  • Понад три чверті (76%) опитаних кажуть, що масовий перехід на роботу з дому ускладнив можливість ефективно виявляти та залучати клієнтів.
  • Хоча більше половини (53%) компаній кажуть, що об’єм інформації, яку вони отримують, зростає, лише п’ята частина (21%) опитаних вважають, що збір даних від перших осіб у 2022 стане найвищим пріоритетом для їхніх компаній.
  • Понад три чверті (79%) опитаних кажуть, що за останні 3 роки їхнім компаніям довелось об’єднати численні системи та платформи. З цього можна зробити висновок, що опитаним довелось розвивати свої технології більше ніж раніше.

“Компаніям потрібна не просто  інформація, щоб залучати нових клієнтів, скоріше вирішальним для успішності бізнесу є своєчасно та ретельно перевірені дані, разом з упорядкуванням цієї інформації командами по виведенню компаній на ринок”, — каже Уілл Норт, старший директор відділу розробки продукту, стратегій та маркетингових рішень в компанії “Dun & Bradstreet.

Переклад статті підготувало бюро перекладів та локалізації Workogram.

Фото: https://depositphotos.com.

sostav.ua

Обговорити з іншими читачами:
Погода