У Starlightmedia створено департамент Data & Analytics

...а також призначено Chief Data & Analytics Officer та Chief Reputation Officer.

Комментарии 908
У StarLightMedia з’явився новий департамент — Data & Analytics та нова посада —Chief Data & Analytics Officer. Створення напрямку Data & Analytics дозволить сконцентрувати експертизу зі збору та аналізу великих масивів даних в єдиній функції, повідомляє прес-служба.

Посаду Chief Data & Analytics Officer обійняла Оксана Пипич, фахівчиня із більш ніж 10-річним досвідом роботи у сфері досліджень та маркетингу. Оксана має успішні кейси співпраці з лідерами різних галузей – телекомунікаційної, торговельної, харчової, технологічної, тощо.

Функцію репутаційного менеджменту медіагрупи StarLightMedia очолила Катерина Надточій. Катерина — комунікаційниця з багаторічним досвідом роботи як в українських, так і в іноземних компаніях. Раніше вона відповідала за комунікації трансформаційного проєкту глобальної телекомунікаційної групи та керувала внутрішніми комунікаціями провідної телеком-компанії. Окрім того, Катерина працювала в сфері PR-консалтингу та відповідала за проєкти із побудови особистої та корпоративної репутації.

«Ми знаходимось на якісно новому етапі трансформаційного процесу, мета якого забезпечити сталий розвиток StarLightMedia у майбутньому. Ми переосмислюємо роль управління репутацією і даними компанії, створюємо напрямки, що відповідають новим викликам бізнесу, медіаіндустрії та суспільства. Для нас важливо розвивати компанію, що розуміє як сьогоднішні потреби співробітників, глядачів, партнерів, так і їх запити у майбутньому. Ми рухаємось в одному напрямі із провідними світовими медіа», — прокоментував Михайло Царьов, СЕО StarLightMedia.

За матеріалами telekritika.ua
Обсудить с другими читателями:
Погода
Effie