Найбільше впала відвідуваність у ТРЦ у першому кварталі 2022-го. Показник становив – 291 людину на 1000 кв.м загальної площі. Це – історичний мінімум, зазначають в Українській торговій гільдії. Одна з причин – у перші місяці війни обʼєкти були закритими, але після витіснення російських військ із Київської області поступово відкривалися. Так, River Mall запустився в квітні, Lavina Mall – у травні, в червні запрацював навіть частково зруйнований Retroville, а 22 листопада роботу відновила Ocean Plaza.
Протягом 2022-го року відвідуваність ТРЦ збільшувалась і на початку 2023-го досягла 362 людини на 1000 кв.м. Проте вона все одно на 28% нижча, ніж до війни. Так, у регіональних ТРЦ відвідуваність у середньому за рік впала на 50%, а у ТРЦ окружного формату – на 32%. Останні менші за торговою площею.
Кількість відвідувачів у ТРЦ Києва падала ще під час пандемії Covid-19. Так, за підсумками 2020-2021 років 44% населення стали рідше відвідувати торгові обʼєкти, а середньоринковий показник відвідуваності до початку 2022 року знизився з 687 людей до 506 – на 1000 кв.м GLA.
Російські ракети та обстріли до липня 2022-го зруйнували понад два десятки торгових центрів по всій Україні.
За матеріалами https://forbes.ua/