У світі 3,2 млрд геймерів, які за 2022 р. витратять на ігри $184,4 млрд

Згідно зі звітом аналітичної компанії Newzoo у світі налічує 3,2 млрд геймерів (майже половина населення Землі!), а обсяг ігрового ринку у 2022 р. складе $184,4 млрд. Що цікаво, це менш ніж у 2021 році на –4,3% і це перше падіння за останні 15 років.

Коментарі 1701
Фото: depositphotos.com
Фото: depositphotos.com
До такого спаду призвела пандемія COVID-19. По-перше, у 2020-21 р. саме вона викликала значне зростання ринку, який впав після послаблення обмежень і повернення інших видів дозвілля, таких як походи у кіно чи на концерти. По-друге, COVID-19 і пов’язані з ним обмеження, у тому числі перехід на віддалену роботу, призвели до сповільнення розробки нових ігор, тотального перенесення релізів і таке інше.
Цікаво, що майже 50% доходу на ігровому ринку – $92,2 млрд приносять мобільні ігри. На другому місці консольні ігри – $51,8 млрд, на третьому PC-ігри – $38,2 млрд. З іншого боку, PC-сегмент ринку єдиний, що зріс у 2022 р. на +1,8%.
Якщо подивитися на регіональні ринки, то найпотужнішим є Азійсько-Тихоокеанський ринок, який приніс майже 49% доходу. Окремо слід зауважити, що Китай вже перегнав США по обсягу ринку – $45,8 млрд у КНР проти $45 млрд у США. Другим по важливості ринком є Північно-Американський, здебільшого завдяки США – $48,8 млрд. Третя, як завжди останнім часом, Європа – $32,9 млрд. На Латинську Америку, Близький Схід та Африку загалом приходиться лише 9% доходу.
Щодо подальших прогнозів, то Newzoo вважає, що ігровий ринок продовжить зростати й до 2025 року досягне позначки у $211,2 млрд. Сукупний середньорічний темп росту складе +3,4%.

За матеріалами https://mezha.media/
Обговорити з іншими читачами:
Погода